Ga jij naar Turkije in 2014?

Het nieuwe jaar is aangebroken en wel het jaar 2014. Ben jij van plan om in 2014 naar Turkije te gaan? Ben je van plan er op vakantie te gaan of er te gaan wonen?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Niet verwacht maar dit jaar toch weer naar Turkije :smiley:

ja ga de laaste 2 weken van juni naar marmaris

Ja, ga via Graz, Kroatië, Montenegro , Albanië , Griekenland naar Fethiye en zal daar de gehele maand april verblijven ������������ als opzetje voor een najaarsverblijf in Turkije al weet ik nog niet definitief waar dat zal zijn. Heerlijk vooruitzicht !!

Ik zit momenteel in Hurgada,Egypte maar ik ga nog 2 x naar Turkije : Van 7 tot 23 Mei doen we met 5 personen een kleine rondreis met huurauto :Antalya 2n ,Konya 3 n. Urgup 4 n Isparta 2 n en eindigen in Beldibi-Kemer 5 nachten .Alles is al in kannen en kruiken ,vluchten al geboekt ,en alle hotels gereserveerd Kijk er al naar uit ,want met dit gezelschap heb ik 20 jaar geleden ook een rondreis gedaan ,maar toen begonnen met 5 dagen Istanbul ,en teruggevlogen vanuit Antalya en tussenin Bursa ,Ayvallik (bergama ) en Kusadasi met Efese ,dan van daaruit naar pamukkale en verder Antalya
En in September wordt het waarschijnlijk eens Bodrum 2 weken :dag:

Wij gaan elk jaar naar Turkije om daar tijdelijk te wonen en komen ook elk jaar weer terug naar Nederland. Het grootste deel van de winter wonen wij in Turkije en het grootste deel van de zomer verblijven wij in Nederland en omstreken.

wij gaan weer eens naar side,is alweer een tijdje geleden,voor twee weken op 18 juni,groet carlos

onverwacht gaan we op 1 november van dit jaar een rondreis maken naar capadocie van 8 dagen,dus twee keer naar turkye.>>>

Wij gaan naar Side, in juli.

Ik ben naar alanya geweest in mei, ben er halsoverkop verliefd geworden en ik ga nu in juli terug om te kijken hoe of wat!

Wat leuk en spannend voor je!

Ja het is wel spannend en leuk, maar ben ook wel wat bang en bloednerveus. Moet ook eerlijk zeggen dat sommige reacties van mensen me wat tegenvallen… Mensen die me voor zot verklaren… Maar ja, ga nu met volle moed en optimisme mijn hart volgen, we zien wel…

Zo is dat, geef het gewoon een kans! Misschien je kans op het grote geluk en anders een mooie ervaring?