Jaaa, inmiddels de vlucht geboekt het wordt 17 december.
Net terug van een firma uitje (nieuwjaar en de verjaardag van de eigenaar) daar het verhaal nog vele keren moeten vertellen en een soort voor-afscheid. We krijgen steeds meer kriebels.
Gezien de vorige posts moet dat waarschijnlijk 17 maart zijn. Het weer is in Turkije in ieder geval beter dan in Nederland. Wij ontbijten nog steeds buiten, maar vliegen volgende week voor een paar maanden terug naar Nederland. Dat wordt erg wennen denk ik, vooral aan de temperatuur.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Gaan jullie ook in Turkije werken?
Heel veel succes,
Dick
Ik weet echt niet waarom daar december staat, uiteraard is het 17 maart.
Ik schreef al eerder, minder met de klok maar met verantwoordelijkheden.
Ja we gaan wat doen maar het is nog niet echt vast gelegd. we hebben inmidels een sociale kring opgebouwd die uit diverse mensen en nationaliteiten bestaat die hun inkomsten uit diverse werkzaamheden halen. Uit die kring zijn een aantal mogelijkheden om iets te gaan doen.
Ik ben er wat voorzichtig mee om de bekende reden van werkvergunning.
Eylem : gefeliciteerd met het kleintje op komst !!!
Graag reacties.
Zou dit jaar niet naar turkije gaan, toch nog naar Istanbul geweest, Verder dit jaar niet meer, in juni Jamaica en in oktober Costa Rica
Juni 3 weken naar Turgutreis en in september een weekje naar Istanbul. Nog nooit geweest …
In April naar Kumkoy/Side en in Juli Turgutreis/Bodrum
Met oud en nieuw in Istanbul geweest en in juni lekker naar Sinop,Samsun,Trabzon,Rize!
Lekker in de natuur en de yaylalar!
Mocht er iemand in de buurt zijn,laat je het maar weten.
groeten,
Sezayi