Ik vroeg me af wat onder de bezoekers van het Zuid-Afrika forum de favoriete vliegmaatschappij is om naar Zuid-Afrika te vliegen. Stem hierboven in de peiling en geef eventueel hieronder je mening! :dag:
Groetjes, Anouk
Ik vroeg me af wat onder de bezoekers van het Zuid-Afrika forum de favoriete vliegmaatschappij is om naar Zuid-Afrika te vliegen. Stem hierboven in de peiling en geef eventueel hieronder je mening! :dag:
Groetjes, Anouk
We hebben de afgelopen 5 jaren minstens 1 maal p.jaar Zuid-Afrika bezocht. Allemaal met SA Airways. Prima Service, uitstekende voorzieningen, vriendelijk en behulpzaam personeel. De prijzen voor dit jaar zijn helaas aanzienlijk gestegen waardoor het minder aantrekkelijk wordt. Desondanks zal onze volgende vlucht in november hoogstwaarschijnlijk weer SAA worden.
groeten,
Guus
www.spiritsofafrica.nl
Ik mis Egypt Air!
Vorig jaar voor 500 euro pp, alles inclusief retour gevlogen op Johannesburg. Geboekt via cheaptickets.nl. Echt een aanrader!
Niemand in ZA gesproken die een goedkoper ticket had!
Wij vliegen met Emirates. Goede service en prijs!
Hey!
Emirates is inderdaad een aanrader via Dusseldorf onder de €500 naar Johannesburg of Kaapstad via www.worldticketcenter.nl