Wie heeft ervaring met South Africa Airways

Hallo,

Wie heeft ervaring met South African Airways van Schiphol naar Johannesburg en hoe waren die?

gr,
Adrien

2x mee gevlogen, prima.

Helaas intern hebben ze geen goede naam, slecht. En veel in het nieuws of de financiele chaos, Bijna of geheel falliet zijn ze.

1 like

Als passagier niks van gemerkt.

slecht onderhoud helaas!

1X mee gevlogen en dat was prima!

Aantal keren mee gevlogen, vriendelijke crew, goede service. Castle :slight_smile: aan boord en heerlijke rode wijn. Prima bevallen!

Groetjes uit de bush,

Corné.
Amukela Game Lodge.

Volgens mij is Annemieke boos op South African Airways. :stuck_out_tongue:

Paar keer gevlogen met SAA en dit is prima bevallen. Cabincrew is erg aardig en behulpzaam en de maaltijden en drankjes zijn prima verzorgd. De laatste twee jaar meer gevlogen met BA en Air France omdat de tickets goedkoper waren, maar als SAA gunstige prijzen heeft zal ik zeker weer met ze vliegen. Wat betreft verhalen over slecht onderhoud, als dit werkelijk zo zou zijn dan hadden ze wel een probleem gehad met de strenge Europese veiligheidseisen…

Groetjes Remco.

ze zijn praktisch falliet, dus…

Ja, net als tientallen Amerikaanse en Europese luchtvaartmaatschappijen. SAA is een staatsbedrijf en zal niet snel verdwijnen.

Groetjes Remco.

2 likes

Hoi Adrien,

Ik heb zelf ook diverse keren met South African Airways gevlogen, en tot grote tevredenheid mag ik wel zeggen.

Ze staan bekend als goede en betrouwbare maatschappij. In de loop der jaren heeft South African Airways tevens verschillende prestigieuze prijzen ontvangen voor service en innovatie, onder andere meerdere malen die van “Best Airline in Afrika” en bovendien zijn ze lid van de Star Alliance.

Dat wordt gewoon lekker genieten van de vlucht dus!

Nee, niet boos, maar al aardig wat slechte ervaringen met hen gehad helaas.

Wie weet of de overstap op Johannesburg International, naar een binnenlandse vlucht van South Africa Airways
te doen is? ik lees dat het een enorm groot vliegveld is…hoor het graag!

Valt wel de grote van het vliegveld. Je moet eerst door de douane en je koffers oppakken, of de koffers door later labelen, maar doen ze niet altijd. Dan ga je naar Domestic, staat goed aangeven en check in, door de security…

hoeveel tijd heb heb tussen de 2 vluchten?

Ik heb drie uur gerekend voor de overstap, ik heb geen idee wat de afstanden zijn tussen international en domestic.

Drie uur is echt wel genoeg. Ik had zelf net iets meer dan een uur. Was er ook een beetje zenuwachtig over, maar het is echt goed te doen. Joburg OR Tambo is echt niet zo’n supergroot vliegveld, en het is vrij overzichtelijk allemaal.

Ik heb inmiddels meerdere vluchten met SAA gedaan en was erg tevreden. Comfortabel, prima service, geen vermiste tassen, geen vertraging. Verder eens met Manou.