Amerika wordt voor het gemak vaak opgedeeld in regio’s, ieder met zijn eigenaardigheden en karakteristieken. Wat is naar jouw ervaring de vriendelijkste regio van de VS?
Stem in de peiling hierboven en deel je mening en ervaringen hieronder!
Amerika wordt voor het gemak vaak opgedeeld in regio’s, ieder met zijn eigenaardigheden en karakteristieken. Wat is naar jouw ervaring de vriendelijkste regio van de VS?
Stem in de peiling hierboven en deel je mening en ervaringen hieronder!
The Deep South… Of course… :cheer:
Maar is dit niet een beetje subjectief? Ik neem aan dat er maar weining mensen zijn die overal geweest zijn in de VS.
@ Jean2001: Het is inderdaad subjectief te vragen wat de vriendelijkste regio van Amerika is, en ik kan er niet van uitgaan dat iedereen in elke regio is geweest.
Toch is het interessant te vragen naar de meningen en ervaringen van Amerika reizigers, die in meerdere regio’s zijn geweest, en de een naar eigen ervaring vriendelijker vindt dan de ander. In welke regio’s ben jij tot nu toe geweest?
De meeste staten in het zuiden, gedeelte in het midwesten, gedeelte in het zuidwesten en California.
We hadden eens een nacht een layover in Chicago en dat was een hele slechte ervaring. Ookal was dit een eenmalig incident, het was wel m’n eerste indruk van Chicago.
Ondanks dat ik hier al weer tien jaar woon en vrij goed de taal beheers, heb ik nog steeds een accent. Zo gauw ik begin te praten reageren mensen toch anders, meer vriendelijker. Dat valt m’n man ook op.
Ik ga voor het Pacific Noord Westen omdat dat de enige regio is waar ik tot nu toe geweest ben! :cheer: Wij gaan regelmatig naar Washington State en zijn al enkele keren in Oregeon geweest en in beiden staten zijn ze altijd enorm vriendelijk eender waar je gaat. Hopelijk zullen wij in de toekomst ook andere staten bezoeken. ![]()
Groetjes,
Ann :dag: