Welke landen heb je al bezocht in Zuid Amerika?

Welke van de hierboven vermelde landen ben je al op vakantie geweest,en welk land heeft op jou de meeste indruk gemaakt?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren!
groet:georgessiam.

http://images19.knack.be/images/resized/119/509/350/705/9/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/1195093507059.jpg

Gelieve bij het onderwerp namelijk “Zuid Amerikaanse landen”" te houden aub!!

Ik ben alleen maar in, of eigenlijk op, Isla Margarita (Venezuela) geweest.

Wat daar het meeste indruk op mij heeft gemaakt is;

-dat je voor je idee 50 jaar terug in de tijd gaat
-de corruptie en armoede
-het geluk en de passie die de locals evengoed uitstralen
-het verrassend goede Polar bier
-de vreselijk mooie vrouwen :biggrin:

Nou ik ben nog nooit in deze landen geweest,als ik er één moet uitkiezen waar ik eventueel naar toe zou willen trekken dan is het Peru !
Omdat de oude Inca stad Machu Picchu me geweldig fascineert !

Brazilie en Suriname vond is erg mooi!

Brazilie, omdat de natuur prachtig is, maar ook de mensen zijn vriendelijk. De leuke kleine dorpjes met veel oude huizen zijn leuk om te bezoeken.

Suriname, wederom een mooie natuur. Overal is het er rustig, terwijl je dat niet verwacht van zo’n groot land. En het is grappig dat je Nederlands kunt praten.

Argentinie vond ik mooi, maar voelde me daar totaal niet op mijn gemak. (ik weet dat hier mensen heel anders over denken)

We zijn in bijna alle landen geweest en elk land had zijn eigen ‘wauw’ moment.
Macchu Picchu en de inca trail is inderdaad erg mooi, maar precies volgens de vele foto’s en de vele toeristen zodat er weinig verassing meer is.
Galapagos eilanden bij Ecuador en de Salar de Uyuni en een pampas tour in Bolivia zijn voor ons de ultieme hoogtepunten geweest.
Maar het beste is om zelf te ontdekken wat het mooiste is en oordeel zelf! :slight_smile:

Voor eventueel meer info en tips over onze reis kun je kijken op wwww.landterfanters.nl