Voorstellen

Ben de laatste jaren verslingerd geraakt aan het bezoeken van de verenigde staten. Samen met mijn vrouw heb ik gereisd in het noord-oosten (Niagara, New York, Boston) en Florida. Ook hebben wij het westen bezocht. Startend in Salt Lake waar we veel familie hebben wonen zijn we vele nationale parken af geweest en steden bezocht. Meest indrukwekkend (natuurlijk) vonden wij San Francisco. Verder in San Diego, Los Angeles, Santa Barbara, Monterey, Las Vegas, Flagstaff, Phoenix, Mesa, Salt Lake City, Cody en vele andere dorpen en steden geweest. Ook zijn we met een camper door de Rockies van West Canada getrokken met Vancouver Island, Whistler, Banff en Jasper en de vele mooie meren en beren. In 2012 ook nog een korte cruise gemaakt in de west caribische zee. We gaan veelal langer dan vier weken om echt te genieten. We zijn dus reislustig en genieten volop. IN doorsnee verblijven we in (vooraf gereserveerde) hotels/motels. Dit jaar willen we trekken vanuit Denver naar Salt Lake en her en der ons tentje opslaan.

Hoi Zuidgeest, Welkom op Wereldwijzer! Leuk om te lezen dat jullie al zoveel Amerika ervaring hebben, ik denk dat jullie je wel even kunnen vermaken op ons Amerika forum