pedicure

Hallo,
Nov. en dec. 2009 ben ik in Bali geweest en de reis is zeker voor herhaling vatbaar! Echter, ik ben helaas vroegtijdig moeten terugkeren wegens een onsteking aan mijn voet. Deze ontsteking werd veroorzaakt door eeltvorming. Als het eelt niet tijdig wordt weggehaald ontstaan dan zulke onplezierige situaties. Mijn vraag aan jullie is dan ook… Zijn er in Bali ook pedicures die deze euvel kunnen verhelpen, het zou jammer zijn als ik hierdoor geen vakanties meer in Bali kan doorbtengen.
Ik zie graag jullie reactie!
Harwy

Hoi Harwy!

Het lijkt mij dat je in de luxe hotels altijd wel een pedicure kan vinden.
Vaak hebben deze hotels een spa, health center, beautysalon e.d.
Hier kunnen ze, lijkt mij, vast ook pedicure behandelingen uitvoeren.

Succes!
Groetjes Annika

Hallo Annika,
Thanks voor je snelle reactie, inderdaad heb je in de wat luxere hotels deze mogelijkheden…Echter ze gaan puur uit van nagelbehandeling en voetmassages en dat is niet wat ik zoek!
Groet Harwy

Met handen en voeten;) taal kun je ze wellicht wel uitleggen wat je bedoelt.

Ik weet het verder ook niet.

Succes! Groetjes

in thailand kan dit zeker en ik denk ook op bali maar mocht je dit nu niet vinden dan weet ik niet hoe dit op bali zit maar in zuid oost azie in het algemeen is de geneeskundige hulp vaak van een hele goede kwaliteit (lees beter dan in nederland) mijn ervaring met bijvoorbeeld thailand is dat het er beter is dan in nederland en ook nog eens stukken goedkoper
mocht dit op bali nou niet zo zijn kan je altijd met air asia naar thailand of singapore vliegen voor een paar tientjes en je daar laten behandelen en dan weer terug

groet dirk :chin: