Pas op voor reisbureau Egypte.nl

Vrijdag 23 februari 2018 zou ik vertrekken vanaf Rotterdam naar Sharm El Sheik voor 8 dagen. Vliegen met Air Cairo.

Enkele dagen geleden kon ik de vlucht niet terugvinden op de website van het vliegveld. Heb gebeld met Rotterdam en met Air Cairo. Blijkt die vlucht helemaal niet te bestaan. Het blijkt dat er vorige week ook al een reis verkocht was naar Egypte door Egypte.nl die er ook nooit is geweest.

Van Egypte.nl heb ik gelukkig zojuist mijn geld teruggestort gekregen. Al komt dit waarschijnlijk omdat ik heel duidelijk was met welke stappen ik zou ondernemen als ik niet direct mijn geld terugkreeg van reisbureau Egypte.nl. Gisteren was de reis nog steeds te boeken bij Egypte.nl

Inmiddels is de reis uitverkocht/niet meer te boeken op Egypte,nl. En staat er een waarschuwing op de hoofdpagina van https://www.rotterdamthehagueairport.nl/

egypte.nl is een top bedrijf , het is namelijk zo dat air cairo zijn contract niet is nagekomen !!!

Dit is echt een fout van Air Cairo en NIET van Egypte.nl. Deze chartermaatschappij, Air Cairo is een dochtermaatschappij van Egyptair en ik mag toch aannemen dat die met een oplossing gaan komen voor alle mensen die heen op Luxor en terug vanaf Sharm el Sheikh hebben geboekt. Dat is namelijk de vluchtroute die ze hadden ingekocht bij Air Cairo. Ze hebben mij bij Egypte.nl vanaf het begin duidelijk gemaakt dat wij alleen one way Rotterdam-Luxor vliegtickets bij ze konden inkopen en geen retour Rotterdam-Luxor-Rotterdam. Ik vind het echt heel vervelend voor de gedupeerden maar als je later dit jaar pas vliegt, heb er dan vertrouwen in dat Egypte.nl met een goede oplossing komt. Het is een enorm ervaren reisbureau en dat vertrouwen verdienen ze.

Wij zijn 2 maart vertrokken voor een rondreis Amon. Ook bij Egypte.nl geboekt.
Was inderdaad erg twijfelachtig hoe en of de reis zou doorgaan.
Er waren volop problemen, het ergste is dat de communicatie niet of nauwelijks mogelijk was.
Dat kan vele malen beter.

Maar…wij hebben uiteindelijk een toptijd gehad in het prachtige Egypte.
Wij houden altijd een reisverslag bij tijdens het reizen, en plaatsen dit op onze vakantiesite.
Mocht je nieuwsgierig zijn:
www.driekenkwep.nl

Groetjes Arikus en Hanny