iemand ervaring met reizen via "egypte.nl"?

Hoi iedereen,

mijn vriend en ik gaan in september duiken in egypte. We willen daarbuiten ook nog iets van het land zien dus dachten eerst een week een cruise langs de Nijl te maken en dan te duiken in Marsa Alam. Egypte.nl biedt ons wat dat betreft een mooie en betaalbare reis.
Nu vroeg ik mij af of iemand al via hen geboekt heeft en wat de reacties met betrekking tot deze touroperator zijn.

Wat ik een beetje vreemd vind is dat de sites egypte.nl en EgypteVakantie.nl (ofte: Nile Travel) dan wel totaal verschillend uitziende sites zijn, maar de inhoud wel tot op de laatste letter dezelfde is. Weet er iemand meer over?

Heeft iemand deze cruise gemaakt en zoja, was ie niet té toeristisch? We hebben namelijk geen zin in het “one minute, take a picture” gedoe, maar willen op een aangemane relaxte manier enkele van Egyptes bezienswaardigheden bezoeken.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Marilyn

Hoi marilyn,

Egypte.nl en egyptevakantie.nl zijn beide van Niletravel. Ik zelf heb vorig jaar december via egypte.nl geboekt en dat ging perfect. Ik kreeg een bevestiging via de mail. Tegelijkertijd krijg je gegevens om te betalen doorgemaild en ongeveer twee weken voor je vertrekt krijg je de tickets, hotelvouchers en vervoersbewijzen ook doorgemaild. Totaal geen problemen gehad. Ik kan het echt aanraden.

Prima touroperator, is ook aangesloten bij de ANVR en SGR (heeeeel belangrijk) Ik werk zelf op een reisbureau en wij werken samen met Niletravel, je kan van mij aannemen dat dit dus goed zit!

Succes!

Bedankt voor jullie reacties!
We hebben onze reis dan maar meteen geboekt!

Groetjes
Marilyn

Dit kan kloppen. Veel aanbieders zoals skytours en vakantiediscounter maar dus ook egypte.nl hebben nog 5-10 websites die er net wat anders uitzien maar wel met dezelfde reizen. Dat is slim want zo kunnen ze je altijd een site aanbieden die past bij wat je wilt doen. Dus iemand die weinig wil besteden hoeft niks te lezen over luxe reizen. De ander wil weer een simpele site met meteen een helder aanbod.

Tijdens een rondje vergelijken (dat doe je voordat je natuurlijk de reis boekt) kom je dit soort dingen vaak tegen :nod: