:zon02:…Wij willen zo graag elke dag samen werken en bij voorkeur met zoveel mogelijk de zon, boven ons hoofd. Hebben inmiddels in Spanje een geweldige strandtent ontdekt ter overname, maar hebben daarvoor een partner nodig, die dat met ons mee wil opstarten. Bij voorkeur ook een energiek, ruimdenkend en positief stel, die hun leven ook een zonnige wending willen geven. We horen graag of er geïnteresseerden zijn, waarna we verdere details kunnen geven, over de horecazaak, die we op het oog hebben. Alvast dank voor de reactie(s)!. Grt René & Manu
Hallo, we hebben jullie oproep gezien, ook wij zijn al een tijdje op zoek naar mooie beachbar onder de zon. Hebben jullie inmiddels al een koppel gevonden? zoniet dan zouden we graag wat meer info willen krijgen van jullie mvg brigitte en ton e mail b.ricksen@ziggo.nl
Beste,
zelf wil ik ook verhuizen naar Spanje,(Malaga,benalmadena) ook om daar in de horeca te stappen.
kunnen jullie me wat info geven over wetgeving,waar ik moet op letten als ik een zaak overneem,wat zijn de personeelskosten enz.
Grt