Personeel gezocht voor beachbar in Spanje

Het is weer zover, de zomer in Spanje komt eraan!!!

Wij zijn al weer begonnen ons nieuwe team samen te stellen voor het seizoen van 2012!
Dit jaar zijn wij op zoek naar keuken personeel met ervaring en obers.

Heb je zin om in een leuke en drukke beach bar op het strand van Spanje te werken,…twijfel dan niet en stuur ons je CV met foto.

Wij hebben een leuk en groot apartement voor het personeel waar je kunt verblijven zolang je bij ons werkt.
Ook eet en drink je bij ons in het restaurant. Wij betalen de verzekeringen en zorgen voor de juiste werkpapieren.

Maar let op! Dit is niet voor watjes, het is hard werken.

Wij zoeken nog een paar kanjers die kunnen werken in de maanden juli en augustus. Solliciteer je voor de functie van keuken personeel, dan kan je vanaf mei al aan de slag tot en met oktober. Dat zijn 6 volle maanden.

Je kunt ons vinden aan de Costa Brava in een dorpje dat Sant Pere Pescador heet. Er zijn verschilende grote Campings aan deze kust. Het is een zeer rustig gebied, zonder Boulevard of Hotels. Het strand staat bekend als een surfstrand. Er zijn geen grote discotheken alleen kleine strandtentjes in de omgeving.

Heb je interesse om bij ons te werken stuur dan snel je CV met foto naar [EMAIL=“marlinbeach@hotmail.com”]marlinbeach@hotmail.com

Beste Janaa,

Ik ben op zoek naar een leuke horeca baan in Spanje. Ik werk op het moment in de Horeca. Ik ben al een half jaar barkeeper bij The Cooldown Cafe op Rembrandtplein en ben 3 maanden werkzaam in de bediening bij Loungbar & Restaurant Jinso in Amsterdam zuidoost. Ik vind het vooral belangrijk dat ik wat Spaans kan leren. Is dit mogelijk bij jullie, of ben je voornamelijk omringt door Nederlanders?

Groet,

Mik

Beste Mik,

De klanten zijn voornamelijk toeristen (Duitsers, Fransen, Nederlanders) vanwege de omliggende campings, maar vooral in de weekenden komen er ook wel Spanjaarden in de bar. Verder hebben we een aantal Spanjaarden in de keuken en bediening dus je zult wel wat van de taal op kunnen pikken.

Groet,

Janaa

Beste Janaa,

Het lijkt mij erg leuk om te werken in het buitenland in de zomervakantie, maar heeft u ook een minimum leeftijd, aangezien ik in de zomervakantie 17 ben ik dus niet weet of dat een probleem is voor u.
Ik hoop op een reactie van u.

Met vriendelijke groet,
Michel

Beste Michel,

Nee hoor je kunt gewoon solliciteren want je mag met 17 jaar gewoon komen werken in Spanje, wel willen wij dan toetemming van jouw ouders (op papier).

Groetjes,

Janaa

Hallo Jana,

Ik ben op zoek naar een leuke baan, vanaf mei ongeveer.
Ik wil graag ervaring opdoen en er even lekker tussen uit!
Heb je misschien iets van een site waar ik op kan kijken?
Verder heb ik geen ervaring in de horeca, maar bij alles heb je een begin!

Groetjes Xaviera

Beste Xaviera,

Als het je leuk lijkt mij ons te werken kun je je c.v. en foto opsturen, ook als je geen ervaring hebt in de horeca

Groetjes

beste janaa,
je kan gewoon solliciteren als je 17 jaar bent toch?

Groetjes, Lisa