Werk Aangebden In Spanje Te Salou

Hoi wij zoeken nog medewerkers voor heden tot en met eind augustus voor een bar aan het strand van Salou.

mail naar : groiningen@track4.nl

Hallo Aad,

Ik ben zeer geinteresseerd in de vacature van barmedewerker in Salou.
Ik heb al ervaring in het werken in een bar hier in Utrecht.
Ook ben ik vorig jaar op vakantie geweest in Salou, dus ik weet een beetje de weg.
Mijn gegevens zijn:

Jeroen Goedhart
van Humboldstraat 115
3514 GN Utrecht
Telefoon: 030-2735034
Geboortedatum: 26-08-1984

Email: jeroengoedhart@wanadoo.nl

Ik hoop gauw een reactie te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Jeroen Goedhart

He,

hallo ik ben me op het moment aan het verdiepen over werk in het buitenland. Ik denk er sterk over om in de horeca in een vakantieoord aan het werk te gaan. Ik heb ervaring als barkeeper; werk 5,5 jaar in een discotheek in Emmen. Nu lijkt het me een hele uitdaging en een hele stap, maar als je nog mensen zoekt en me meer info kan geven dan kun je me mailen of als je nog vragen hebt. Mijn emailadres is marktenberge@hotmail.com.

P.S. Ik ben 25 jaar!

Groeten,

Mark ten Berge

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]Hallo,

Dit was dus precies wat ik zocht!
Ik dacht er al een tijdje aan m naar spanje te gaan, en daar werk te zoeken!
Ik heb werkervaring in de horeca, ben erg spontaan, entausiast, leergierig en representatief (al zeg ik het zelf)
geb. 24-09-'82

Ik zou graag wat terug willen horen hiervan, want ik ben erg geinteresseerd!

Ik ben te bereiken op het nummer: 06-41848908

De groeten,
Muriel

Juliazwaan@hotmail.com

Na een tijdje zoeken op het internet en in de kranten vind ik dit! Het klinkt erg leuk! Ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie en het lijkt me heerlijk er even tussenuit te gaan! Ik ben 21 jaar, heb 1,5 jaar in een druk cafe in het centrum van Breda gewerkt en een jaartje bij een Grand Cafe. Ook heb ik een tijd terasgelopen. De horeca spreekt me erg aan en om in het zonnige Salou te werken is een nieuwe uitdaging! Ik ben per direct beschilbaar!
Graag hoop ik van jullie te horen!

Met vriendelijke groet,

Marjolein

lein_westerhout@hotmail.com

Hoi!!!

Dit is precies wat ik wil werken in een bar in Salou! Heb veel ervaring achter de bar. Ben beschikbaar juli en Augustus.
Ben flexibiel kan goed in teamverband werken en vindt het niet erg om hard te werken

Naam: Jessica van Hees
Geb. datum: 14-08-1981
Geb. plaats: Perth, Australië
Adres: Spuistraat 32 HS
1012 TT Amsterdam
Tel: 0031-647476537
Email: jessangela21@yahoo.com.au
Nationaliteit: Nederlandse

Vriendelijke groeten,

Jessica :wink:

Hey,

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd in die baan. Kan je me laten weten wat precies de voorwaarden zijn. Ik ben een jongen van 23 jaar. Ik zal jullie dan met meer informatie over mijzelf voorzien.

Groeten Nico (nico_visser_nl@hotmail.com)

Hallo Aad,

mijn naam is Aart, en ik wil net als iedereen een leuke vakantiejob in Spanje. Ik heb horecaervaring; barmedewerker, bediening. Mij lijkt het een uitdaging om deze zomer mijn handen uit de mouwen te steken in het buitenland. Heb je nog mensen nodig?

Aart Seuren
Boulevardheuvelink 63
6848 KH Arnhem
aart_seuren79@hotmail.com

Ik begrijp best dat jullie allemaal die baan willen hebben in Spanje,
alleen wil ik jullie er op attenderen dat het niet slim is om al je gegevens zo op het net te zetten. Jammer genoeg zijn er genoeg mensen die hier misbruik van willen/kunnen maken.
Succes met het vinden van een baan in het buitenland!

Hallo,
Ik ben thomas Houbraken geboren 15-07-1981, ik ben op zoek naar een baan in het buitenland. Ik heb horecca ervaring, want ik werk al meer dan 2 jaar in de horecca als ober/Bartender. Ik heb goeie sociale vaardigheden, en ben erg geintereseerd in deze vacature.
Ik wil bij deze mezelf dan ook graag aanbieden voor deze vacature, voor evt. reactie mail: T_Houbraken@hotmail.com
Alvast bedankt.

Recrajob
Voor banen en personeel in de toerisme, recreatie, horeca en evenementen.

wij zijn getrouwd echtpaar van 56/51 jaar zijn al tijdje op zoek naar werk/wonen in salou en willen alles aanpakken
groetjes leni

Ik ben een meid van 18 jaar oud, half spaans en ik heb ervaring als bar medewerkster. Ik vind het erg leuk om uw team te komen versterken. Mijn spaans is half goed onderbouwd, ik spreek eigenlijk een dialect van het spaans. Mijn engels en duits zijn wel heel erg goed en natuurlijk is mijn nederlands super! Ik ben van de zomer voor maxiamaal 6 weken beschikbaar (juli-augustus)!
Het lijkt mij in ieder geval super.

U kunt mij altijd bereiken voor verdere vragen:
Ardjette Boixaderas tel. 06-45636291
mijn e-mail: school_haat@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Hallo Aad,

Ik ben zeer geinteresseerd in de vacature van barmedewerker in Salou.
ben vanaf midden juli tot midden augustus beschikbaar! want zit nou in mijn examenjaar…
ben dit jaar 18 geworden, kan goed met mensen opschieten en kan goed uit de voeten met de Nederlandse en Engelse taal

Email: sinterklaassen@hotmail.com

Ik hoop gauw een reactie te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Nick Klaassen

Beste Sinterklaas, of Nick,

Ik neem aan dat je wel gezien had dat deze advertentie uit **2003 **stamt?

Groetjes,

Mabel