Zaterdag vertrekken we voor 3 weken naar Z-A. We beginnen in Kaapstad en logeren dan in Stellenbosch. Nu vroeg ik me af waar we het beste onze huurauto kunnen parkeren als we het centrum Wfront en het zee aquarium enz. willen bezoeken. Zijn er beveiligde parking en wat is het verstandigst om in heel Z-A. dit te doen? Onze route is globaal van Kaapstad-Oudtshoorn-P.Elisabeth-Dublin-st. Lucia-Hazyview. Deels hebben we al onze spullen in de auto als we op doorreis zijn.
Gewoon bordjes Waterfront volgen en je komt vanzelf bij een bewaakte parkeerplaats uit. Meestal kun je je auto bij je overnachtingsplek veilig parkeren.
Parkeren aan het Waterfront is totaal geen probleem. overal bewaakte parkeerplaatsen boven of ondergronds. je trekt een kaartje bij binnenkomst en reken met dat zelfde kaarte bij de automaat af
v o o r d a t je de parkeerplaats verlaat. Anders sta je voor de slagboom en kan je er niet uit. het is wel zaak dat ,als je spullen in de auto laat liggen, ze in je kofferbak doet. Niets in het zicht laten liggen. Op doorreis zal je bij alle accommodaties veilige parkeerplaatsen hebben. Echter zou ik snachts geen spullen van waarde in de auto laten liggen en nogmaals uit het zicht opbergen.Veel plezier
Bedankt voor de tips, uiteraard laat ik geen waardevolle spullen in de auto bij de accomodatie, maar op de doorreis wil je onderweg soms ook dingen bezoeken en dan ligt het er natuurlijk wel in. Ik weet nog niet welk type auto we krijgen. >>>