Weet iemand een goeie paragnost/ handlezer in Kathmandu of Pokhara?
Ben heel lang geleden (ca. 15 jaar) eens bij LALJI geweest, die zat toen in Thamel ergens… maar weet niet of hij daar nog zit.
Was echt een heel bijzondere en goede ervaring. Moest eerst afspraak maken via zijn secretaresse. Zeer rustige vriendelijke man haalde me toen binnen, kopje chai en met inktrol over mijn beide handen. Daar toen afdruk van gemaakt. Heel secuur, want het moest een paar keer over… Toen nam hij mijn handafdrukken mee naar zijn prive-kamer om erop te mediteren, studeren. Was na een half uur weer terug en gaf me een uitgebreide lezing over mijn verleden en toekomst. Alles was o.k. en later bleek hij overal gelijk in te hebben gekregen… Het tarief was toen 25 gulden… zal nu wel wat meer zijn, maar zeer de moeite waard.
Ik heb er geen verstand van maar deze man kom ik wel eens tegen op internet, facebook en zelfs bij de BBC
http://www.astrologernepal.com/
Het kan nog zijn dat hij Lalij heet i.p.v. Lalji…
Wij hebben contact met een hele goede handlezer/astroloog. Ik kopieer hieronder een stukje tekst uit één van onze reizen ter info. NB: kijk ook even op de volgende link voor een recensie over deze man: http://bit.ly/18IuuvK Het gaat om de aanbeveling van Marieke Hopma. Zij noemt eveneens zijn helderziende gaven.
Je gaat samen met een vertaler, op bezoek bij een astroloog en handlezer. De uiterst vriendelijke man heeft een jarenlange studie achter de rug op het gebied van astrologie en handlijnkunde. In het westen willen mensen nog weleens lacherig doen over de waarde van deze wijsheid. In Nepal is hier echter geen enkele sprake van. Geworteld in een eeuwenlange oude oosterse traditie hecht men grote waarde aan de uitspraken van deze deskundige mensen. Aan de hand van je geboortetijd (hoe preciezer hoe beter), geboortedag, geboorteplaats en handlijnen kan de man je vertellen hoe je leven tot nu toe is verlopen en je adviezen meegeven voor de toekomst. Ook kun je hem gerichte vragen stellen over zaken waar je meer over wilt weten. Het consult duurt een uur per persoon. De astroloog/handlezer spreekt zelf onvoldoende Engels, daarom gaat er een Nepali met je mee die alles voor je zal vertalen. Na afloop word je weer naar je hotel gebracht.
De man heeft zijn praktijk in Kathmandu (Bouddha). Nadeel is dat hij geen Engels spreekt en je dus een vertaler nodig hebt. Voordeel is dat hij ontstellend goed is
Ik heb hem zelf natuurlijk ook bezocht. Zijn zeer rake opmerkingen vond ik zowel indrukwekkend als confronterend.
grtjs, Maaike