Welke reisorganisatie zou ik nemen in de Pantanal, kunnen julie ervaringen geven aub?
Pousada Santa Clara heb ik hier goede commentaren gelezen. goed van prijs en mooie Lodge Maar in het programma staat paardrijden en dat is niet echt mijn ding, zou ook meer actief wil wandelen, fietsen, kayakken, … en steeds naar dezelfde lodge trekken mss liever boerderij, kamperen, lodge .
Echt gaan trekken in de pantanal.
Een mens kan toch veeleisend zijn hé
Hey ik ben met Pousada Santa Clara geweest en vond het echt super!
Het is echt een heel mooi terrein, gezellige en goede gidsen die meerdere talen spreken. Zeker een aanrader!
Ik ben er nu geweest en had santa clara niet direct gevonden aan de luchthaven in campo grande. Er was iemand van http://www.pantanaltrekking.com die er stond op de luchthaven maar het viel tegen. De gidsen en logie waren niet zo goed, spijtig dat ik niet op voorhand geboekt met santa clara. 4 dagen zou ik niet meer gaan beter 2 a 3 dagen.
Wel heel veel dieren gezien ongeloofelijk en zou het zeker niet willen gemist hebben maar veel muggen je kon nergens langer dan een minuut staan, ze waren gelijk immuun tegen deet … mss is mei een slechte periode om te gaan. We hebben veel meer plezier beleefd in het mooie Bonito.