Panama Mei 2016: snorkelen, indianen, jungle en nevelwoud

Hallo,

Wie van jullie heeft er zin om in Mei 2016 een 3-tal weken mee te gaan naar Panama? Panama heeft veel te bieden aan de avontuurlijke reiziger. Zo zijn er mogelijkheden om te snorkelen of duiken in Bocas del Toro, koffieplantages en het nevelwoud in Boquete (rafting, paardrijden, wandelingen, watervallen, canopy,…), de San Blas eilanden met de Kuna indianen, maar ook Darien National Park, het grootste nationale park van Centraal-Amerika met zijn pure jungle, stranden, bergachtige kusten en moerassen.

Ik ben een 32 jarige vrouw uit Leuven met een passie voor natuur en reizen. Via dit reisforum (en andere ;-)) ben ik al eerder leuke reisgenoten tegengekomen voor vakanties buiten Europa en ik hoop dit te kunnen herhalen in 2016! Laat zeker iets weten indien je interesse of vragen hebt.

Ellen

http://amble.com/ambler/wp-content/uploads/2011/07/DirkvdM_canopy_walk-650x487.jpg

Boquete - Canopy in het nevelwoud

Bocas del Toro - startplaats voor duiken of snorkelen.

Hoi Ellen,

Nooit aan Panama gedacht maar als ik zo je omschrijving lees wat je wilt gaan doen heb je mijn interesse wel gewekt!
De tijd waarin je wilt gaan komt ook perfect uit, alhoewel ik het even met werk moet regelen maar dat zal geen probleem zijn.
Wellicht heb je zin in contact om wat door te spreken :slight_smile:

Groeten,
Michael

Hola a todos,

Zaterdag 07 November spreken we af in Antwerpen. Als je ook graag langskomt, stuur mij dan even een berichtje.

Hasta luego,

Ellen

Hola,

Het is niet meer nodig om te reageren op dit topic.

Aan iedereen veel succes toegewenst bij het vinden van een leuke vakantiebestemming voor 2016!

Groetjes,

Ellen