Hallo allemaal, eind van dit jaar november/december wil ik graag voor 3,5 à 4 weken naar Panama en/of Costa Rica. Ik ben op zoek naar een sportieve reisgenoot. Auto huren en op zoek naar de mooie en relaxte plekjes. In ieder geval wil ik gaan surfen (ben een beginnende surfer) in Bocas del Toro. Vind het ook leuk om te duiken en paard te rijden en altijd in voor iets geks/leuks. Ben net 40, heb een goede baan, avontuurlijk, relaxed en sportief. Spreekt dit je aan, dan hoor ik graag van je.
Heb je al een reisgenoot gevonden?
Want ik voel me geroepen als mede-sportieveling!
Ben dan nog maar 20 en loop nu stage in Costa Rica maar wil zeker wat van het land zien en ook surfen en duiken etc…
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!
Ha die Ruud, ik heb inderdaad al een reisgenoot gevonden, vriendinnetje gaat gezellig mee en het is dus Panama geworden. Leuk dat je in Costa Rica zit, ga je de grens nog over??
Ik ben van plan om begin december een weekje naar Panama te gaan. Met de bus naar Panama City en vanaf daar het kanaal overzeilen naar Cólon, dan naar de San Blas eilanden en vanaf daar weer vliegen waar ik heen wil haha. Heb jij al een idee wat je daar gaat doen?
Wie weet komen we elkaar dan tegen
He Ruud, er ging wat fout, drukte ergens op en toen was mijn mail aan jou weg, wellicht ontvang je die nog. We vliegen de 6e naar Panama City en de 8e vliegen we door naar Bocas, daar 3 dagen chillen en dan terug naar het vaste land. Met de bus naar David en daar heb ik een auto gehuurd. Lekker relaxed beetje rondrijden. Proberen naar Coiba en isla boca brava te komen, verder beetje surfen enzo en natuurlijk het binnenland in. Go with the flow, we zien wel waar we uitkomen. 1 januari vliegen we terug naar Nederland. Zou grappig zijn als we elkaar toch nog ergens zien.
Ik ga woensdag naar Panama, en ik kan maar een weekje blijven dus ik ben bang dat we elkaar niet meer kunnen zien daar. Maar ik wens je veel plezier en maak er wat moois van!
mmmm dat is wel al snel, nou heel veel plezier en geniet er van. Laat me weten hoe het was op de San Blas eilanden, ik ga daar nl. niet heen, te weinig tijd.