Panama + evt. Costa Rica april/mei 2016

Hoi,

Halverwege april vertrek ik voor ruim 3 weken naar Panama, wat ik eventueel wil gaan combineren met Costa Rica. Beide landen bieden een mooie combi van natuur, cultuur en bountystranden.

Ik heb m’n ticket al geboekt, want de prijzen waren zo laag (€ 395!), dat ik niet meer kon wachten! Maar samen is leuker alleen, dus ben ik op zoek naar een reismaatje tussen 24-34 jaar oud (ben zelf 29), m/v maakt niet uit. Dus als iemand zin heeft om deze reis samen te gaan maken, of een deel aan te haken, dan hoor ik het graag :slight_smile:

Groetjes,
Chantal

Hi Chantal! Inmiddels al iemand gevonden om mee te reizen? Ik wil halverwege april ook vertrekken naar Panama en dan naar boven. Ik ben Christien en ben 24 jaar. Laat maar weten of je interesse hebt! Groetjes!

O jee, ik ben zelfs 25 jaar; pas jarig geweest, haha!

He Christien, nee heb nog geen reismaatje! En had inderdaad ook bedacht om vanuit Panama City naar t noorden te gaan. Heb je je ticket al geboekt? Wat is je achternaam, dan voeg ik je even toe op fb, is misschien makkelijker?

Hi! Klinkt als hetzelfde plan. Mijn achternaam is Otterspeer. Kunnen we inderdaad wat makkelijker praten. Ik zie je uitnodiging wel verschijnen.

Hoi Chantal,

Mij lijkt het ook erg leuk om op reis te gaan naar Panama! Ik wil alleen graag weer terug zijn voor Koningsdag dus ik zat te denken aan de periode tussen 4 april en 27 april (ik heb nog geen ticket geboekt). Mocht je nog een reisgenootje zoeken, dan kunnen we kijken of we in ieder geval een deel samen kunnen reizen. Nog even wat info over mij :slight_smile: Ik ben 31, woon in Amsterdam en ik heb al redelijk wat backpack-ervaring (Brazilie, Argentinie, Costa Rica, Indonesie en Thailand). Ik spreek ook wat Spaans. Lijkt me leuk om te kijken of onze plannen overeenkomen!

Groet,
Marianne

ps. Ik wilde je eigenlijk een privé bericht sturen, maar je inbox is vol…:slight_smile: