heyy
ik ga in april voor drie weken naar panama. Wil graag spaans leren, beetje surfen, salsa dansen en op zoek naar hele mooie witte stranden. Wie gaat er nog meer naar panama in april. Gedeelte samen reizen?
groet dian
heyy
ik ga in april voor drie weken naar panama. Wil graag spaans leren, beetje surfen, salsa dansen en op zoek naar hele mooie witte stranden. Wie gaat er nog meer naar panama in april. Gedeelte samen reizen?
groet dian
Hoi Dian,
Ongeveer begin April 2012 ben ik van plan om weer te gaan backpacken
Ik wil graag naar Cuba gaan! Dit lijkt me een zeer interessant land! Omdat je maar een maand kan blijven, wil ik ook nog landen in de buurt van Cuba bekijken. Totaal wil ik 2-3 maanden weg. Ik ben erg flexibel.
Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje
Groeten Ruud
hey
Ik vlieg 29 maart naar panama. Ik ga dan eerst een week naar bocas del toro en daarna nog twee weken de tijd om te reizen. Ben je dan ook in panama? Ik wil misschien ook nog naar puerto viejo in costa rica. Ligt vlakbij bocas del toro. Wat wil je graag zien en doen in panama? Ik wil nog graag naar boquete of sportieve dingen te doen… Had gezien dat je er kon rotsklimmen en mooie wandelingen in de natuur kon maken. Vanuit boquete zou ik graag naar de kust willen. Ik vind surfen super leuk dus dat wil ik ook veel doen die drie weken. Ook zou ik graag naar de san blas eilanden willen. Maar ik wil neit zo veel vast leggen. Gewoon daar kijken wat leuk is. Misschien kunnen we een gedeelte samen reizen als je dat leuk vind!