Ik ben nieuwsgierig of er nog meer mensen zijn die deze drie landen aan gaan doen in april 2014??
Ben zelf heel enthousiast alles aan het uitzoeken en moet zeggen dat ik eigenlijk overal heen wil!
Helaas kan ik maar vijf weken weg, dus tot nu toe zou ik graag gaan naar >>>
Nicaruaga; León, Granada & Isla de Ometepe
Costa Rica: Parque Nacional Manuel Antonio of Tortuguero, Cahuita of Puerto Viejo de Talamanca
Panama: Bocas del Torro, Boquete & Panama
Omdat ik alleen reis twijfel ik nog of ik georganiseerd ga, al ga ik eerlijk gezegd liever zelf op pad…
Het zou dus ideaal zijn als ik van te voren al wat contact heb met mensen die dezelfde reis gaan maken (of al hebben gemaakt natuurlijk) en helemaal fantastisch zou het zijn als ik een reisgenoot vind
Ik weet nog niet precies waar het is. Ik ga in een rescue centre werken voor 2 weken en als het lukt nog 2 weken met schildpadden. Het schildpadden project is geloof ik op de caribean beach…
Ook gaaf dat je naar Ecuador gaat…Ben daar voor m’n SPH stage 7 maanden geweest (is wel al 10 jaar geleden hoor). Fantastisch land!!! Als je nog iets over Ecuador wilt weten let me know
Hoi Marisa,
ik heb eind 2011 ongeveer dezelfde reis gemaakt. Heb alleen Panama niet gedaan. Kan je makkelijk zelf doen en vooral Nicaragua is erg goedkoop. Als je tijd over hebt kan ik San Juan Del Sur en Monteverde (Zip lines) aanraden. Veel plezier alvast. En als je nog specifieke vragen hebt dan stuur maar een bericht. Gr. Niels
Thanx Niels!
Hoe kan ik Monteverde nou over het hoofd gezien hebben?? en wil idd via San Juan Del Sur door naar de grens. Zucht… wil nu al weg… Als ik tegen die tijd nog iets wil vragen/weten ga ik zeker op je aanbod in
Groetjes Marisa
@ Vego, haha helaas… studie en werk maken dat onmogelijk
Maar ik had begrepen dat april nog wel te doen is toch? En trouwens, tropische regenbuien aanschouwen vanuit je luie hangmat is nog altijd beter dan zeiknat regenen op de fiets naar werk…
Jaja… optimist maar hoe kom jij naar en van die droge hangmat? Zwemmend door de buiten hun oevers getreden rivieren. Zelfs vliegveldjes zijn drassig…
Maar leuk dat je je hoofd boven water houdt LOL