Panama, Costa Rica, Nicaragua

Hallo!
Begin september ga ik er een paar maandjes tussenuit. Ik heb er lang over gedaan om uit te kiezen waar ik heen wil maar ik ben er nu eindelijk uit. Ik wil eerst een cursus spaans doen op bocas del toro, vervolgens naar costa rica en daarna vrijwilligerswerk doen in nicaragua! Zijn er meer mensen die begin september deze kant op gaan?? Het lijkt me leuk om (in ieder geval)de eerste dagen met iemand op te trekken!

Groetjes,
Michelle (21jaar)

Hee Michelle,
ik vertrek 3 oktober naar Costa Rica en zal daar een tijd blijven om vrijwilligerswerk te doen. Daarna ben ik van plan nog verder te gaan reizen… Dus als je rond oktober/november in Costa Rica bent, zouden we een tijdje op kunnen trekken!
Groetjes,
Kaj (18 jaar)

Hoi Michelle,

Wat leuk dat je deze stap maakt. Heb je al vrijwilligerswerk gevonden in Nicaragua? Anders zou je even moeten kijken op www.onstagenicargua.com. Ook trouwens goed voor Spaanse les in Granada ( Nicaragua). Misschien dat wij je verder kunnen helpen.
In september zijn eer aardig wat studenten in Nicaragua die hier hun stage lopen via On-Stage. Als je iets wilt weten, dan kan je altijd schrijven.

Groetjes,

Onno