Palace Punta Cana in de Dom. Republiek

Hallo,
Voor ik daarheen vertrok vond ik alle verhalen goed en minder goed. Dus dacht ik wanneer ik terug ben even mijn reaktie :
goed : de ligging, het strand het Hotel.
slecht : Inderdaad de kamers kunnen stinken als hel, vocht ? Problemen rioolering ? De animatiezaal daar is geheel geen beginnen aan !
De bediening : inderdaag sommige kelners en staf zijn fijne vriendelijke mensen Rosa, Claudia, Maria etc…, maar spijtig je hebt er minstens evenveel arrogante klerners tussen en die verpesten het werk dat de andere opbouwen !!!
5 sterren : dat is erover, het heeft de schijn zoals disneyworld, maar als je erachter kijkt is er niets meer. Geen hulp met de bagage, één week met dezelfde lakens ( schreven andere ook en het is waar) soms werd de kamer gewoon niet gedaan. Konstant problemen met het sanitair. Beleefdheid en niveau is ver te zoeken.
Eten: Aldi kwaliteit, steeds de laagste kwaliteit en weinig attentie bij het klaarmaken, mager voor een 5 sterren all inclusif. Ook de drank steeds goedkope vervangmerken tot vervelens toe !!!
Wijn : ook dat is reeds gezegd om te huilen de goodkoopste van de goedkoopste chateau Migraine, inderdaad geef ons de kans deftige wijn tegen betaling te krijgen.

Eindconclusie: Leuke vakantie, maar te weinig voor ons geld, wij gaan niet terug en mijn vertrouwen in de RIU hotels heeft een flinke deuk gekregen.

Kris Bossaerts