Iberostar Punta Cana

hallo,
op 4 augustus 2009 ga ik samen met mijn dochter 17 en zoon 10 jaar voor 20 dagen naar hotel iberostar puta cana.
nou heb ik al heel wat lovende berichten gelezen via zoover en dat het daar fantastiche moet zijn.maar wie heeft er voor mij nog meer informatie en wie weet wel foto’s dat is altijd welkom.
zijn er ook nog nederlanders die in de periode van 4 augustus tot 22 augustus daar naar toe gaan ?

groeten,

Ronald

hoi ronald

Ik las je oproep en dacht reageer even.
ik heb zelf een tijdje voor school in punta cana gewoond.ik ben wel eens op het hotel geweest en dat zag er prima uit maar meer kan ik je daar niet over vertellen.
Kan je wel wat vertellen over punta cana etc. leuke excursies zijn onderandere dagje naar het manati park, is ong 20 min rijden en je wordt met een bus opgegehaald vanaf het hotel.(heb hier gewerkt) is een soort dierentuin met dolfinarium,paardenshows en papagaaienshow etc.
Wat ook erg leuk is om te doen is een dagje saona, dit is een bounty eiland waar je het eerste gedeelde met speedboot heen gaat, onderweg snorkelen etc dan lekker genieten van het strand en eten etc en dan aan het eind van de dag terug met een grote catamaran.

alle ecxursies kun je in je hotel boeken maar mocht je zelf wat willen regelen kun je ook naar el cortecito gaan,(is vlakbij centrum)daar staan ook mensen die excursies aanbieden.
verder wordt je 24 uur per dag vermaakt in je hotel, dansen, watersport,shows, elk hotel heeft zijn eigen disckotheek,winkels etc dus genoeg te doen voor de kinderen.

nou ja hoop dat je er wat aan hebt en ik wens jullie een top vakantie toe!
groetjes Tineke

Ey Ronald,

Ik ben net terug uit de Dominicaanse republiek, 16 dagen Iberostar Bavaro, heel erg mooi! Dat wat op zoover staat klopt! Resort is geweldig, het eten is goed, het animatie team is heel erg leuk! Het was een heerlijke vakantie en als ik zou kunnen zou ik morgen zo weer in het vliegtuig stappen om weer terug te gaan!

Als jullie terug gaan ga ik graag mee! Ben vanochtend terug gekomen maar maak het liefst weer rechtsomkeert! Het was er heerlijk.

WWW.DR1.COM
WWW.SOSUANIEUWS.COM

hey,
dus jij bent al weer terug van de dominicaanse rep.
wat een geluk dat ik het nog te goed heb,4augustus vertrek en de 20e komen wij weer terug.
ik hoor van veel mensen dat het daar helemaal te gek is het zal mij benieuwen maar volgens mij zit dat wel goed !

groeten,

Ronald >>>

ik ben hier 2x naar toegeweest!!!

suuuuper…heb er geen enkel min puntje kunnen ontdekken.

eten is heerlijk (ook de a la carte restaurants)
goeie kamers en een prachtige tuin

ik zeg: ga er heen en zie zelf hoe geweldig t is!!!

kan niets anders zeggen dan geweldig
kom er 3 x per jaar
nu zo’n 4 jaar lang
eind van het jaar ga ik er voor goedheen!

Gisteren dit hotel geboekt voor maart… Ben benieuwd!!!

Hallo Mexx,

Wij gaan in maart naar Iberostar Dominicana,zit er vlak naast.
Heb er veel zin in.

Groetjes Mini.

Leuk!! Wij zijn ook benieuwd!!

We hadden Mexico (Puerto Vallarta) geboekt, maar daar stopt Arkefly mee dus vandaar dat we nu naar de Dom Rep gaan!

Wanneer gaan jullie? Wij gaan 12 maart! :slight_smile:

Hoi,

Wij gaan van 5 maart t/m 16 maart.Zijn al eerder in Punta Cana geweest
en vinden het daar super.

Groetjes Mini.

:frown:hallo

wij komen er al 7 jaar .alles wat er in de reisgids staat is waar.
je moet er alleen maar van genieten en alles op je aflaten komen
iedereen is heel aardig ondek alles zelf hebben wij ook gedaan
ik weet zeker dat je nog een keer terug gaat en misschien zien wij jullie daar dan wel
alleen wij gaan altijd met kerst en dan is het nog leukerde

groeten albert

Wij zijn inderdaad vorig jaar hier geweest en het was inderdaad een leuke vakantie. Wat wij alleen toch wel jammer vonden (hoewel we dat wisten hoor) is dat je s’avonds niet even van het park af kan… Even een paar winkeltjes bezoeken of iets dergelijks…

Dit jaar gaan we dan ook weer lekker naar Mexico naar een van de Riu Hotels, welke wij nog een stukje beter vinden dat het Iberostar Punta Cana…