Wij overwegen om eind mei naar DR te gaan. Twijfelen nog even vanwege de berichten omtrent malaria (bestemming is Punta Cana), weten niet zo goed hoe de situatie nu is.
We hebben ons oog laten vallen op Iberostar Dominicana. Heeft iemand ervaring met dit hotel, en wellicht zelfs de familiekamers?
we reizen met drie volwassenen en een kindje van (dan) 4 jaar. Alle tips zijn welkom!
hey ,
ik ben in jan 2007 naar het iberostar hotel geweest maar dan wel aan de andere kant van het eiland puerto plata en dat is echt wel een aanrader zeker met kinderen . Ik heb al veel reizen gedaan maar dit was echt wel een topper . je hebt daar oceanworld enzo om met de dolfijnen te zwemmen en nog veel andere dingen er was maar 1 nadeel en dat was terug naar huis moeten komen . ik hoop dat jullie daar een even mooie tijd als wij beleven
mvg groeten Bjorn
Wij zijn 4 maal naar Iberostar geweest, de laatste maal was november 2007. Wij hadden telkens Iberostar Bavaro geboekt behalve de laatste maal. Toen hebben we gelogeerd in Iberostar Dominicana wat vergelijkbaar is met Iberostar Punta Cana.
Onze bevinding is dat wanneer je niet naar het prijskaartje moet kijken, je toch beter Iberostar Bavaro neemt. Maar let op: Iberostar Dominicana of Punta Cana is zeker niet slecht.
Toch is er een immens verschil qua bufetten tussen Iberostar Bavaro en Iberostar Dominicana. Het is ook handiger dat er een bar in het zwembad is van Iberostar Bavaro. Dat heb je niet in Iberostar Dominicana of Punta Cana. Het personeel vinden wij ook vriendelijker in Iberostar Bavaro.
Geen zin om mooie uitstappen te doen? Mail me maar, geef je wat meer uitleg dan.
Iberostars hotels zijn altijd super!!
Ik ben zelf naar Iberostar playa dorada in Puerto plata geweest juli 2008…
Nou zo een mooi paradijs heb ik nog nooit meegemaakt, 5 sterren en alles er op en eraan.
Ik zou zeggen kies altijd iberostar als de mogelijkheid er is!!
Het hotel was zelfs zo mooi dat wij er 5 stellen hebben zien trouwen!!
geweldig, dat doen ze daar heel erg leuk! rode loper, flamingo’s die langs je lopen, ze zingen dan voor je met gitaar! heel romantisch allemaal!!