Dominikaanse Republiek

Wij zijn vorig jaar naar Puerto Plata geweest in een riu Hotel Mambo.
Daar we zo mega verwend zijn geweest door deze vakantie willen we toch weer die richting op alleen een andere hotel. Mambo is een schitterend hotel met alles er op en er aan. Inclusief voor de kids een prima animatie programma.
De kamers waren op en top schoon, ik kan gewoon geen 1 min puntje bedenken.
We hebben uitstapjes gedaan (die overigens best wel prijzig zijn) maar grandioos. Zwemmen met de dolfijnen, welk kind maakt dat mee van 5. Nu willen we heel graag weer die kant op, maar een andere kant van Plata, weet iemand een soort vergelijk baar hotel voor ons. Ik ben zo bang als ik al die hotels zie op het internet dat het me allemaal zo tegenvalt. En wat me ook opvalt er zit nog al een prijsverschil in de reisbureau,s. Weet iemand een gouden tip voor me waar je kunt boeken.
Je mag me overigens ook mailen op: vonhausbeltsum@friesweb.nl deze mail wordt dagelijks gelezen.

Ik zie jullie reactie heel graag

Hey, ik ben net een maandje terug van de dominicaanse republiek. Ik en mijn ouders waren in het hotel Iberostar Costa Dorada echt een super hotel!! Het was de 2de keer dat ik daar was. In october vertrekken we terug naar daar. Ik heb daar ook een vriend en binnen 2 jaar zullen we trouwen. Ik heb hem leren kenne in het hotel zelf, hij is animator. Het hotel is heel goed onderhouden en ik zul je het zeker aanraden om eens te gaan. Alles is inclusief, 24 u op 24… overdag heb je animatie vanaf 9 uur tot 5 uur en dan is er elke avond een show die start om half 9. Als we in november terug gaan, gaan we kijken voor daar een huisje te kopen. Ale, ik ben nu door :smiley:
groetjes Angela