Wij vertrekken 31-05-2007 naar Iberostar Punta Cana. Heeft iemand ervaringen met dit hotel en leuke tips voor excursies?
Hoi,
Zelf ga ik altijd naar het Riu complex. dat ligt naast het Iberostar complex.
Ben daar wel eens een kijkje gaan nemen.
Ziet er goed uit, niets mis mee, maar doet voor mij wel onder aan een resort aan Riu.
Kijk eens voor meer info op www.forumdomprep.com
Hier vind je reviews van alle hotels, veel info en kun je vragen stellen.
Fijne vakantie!
Dit is wel een aanrader,degene die in dit hotel geen voldoening kan hebben die weet niet wat goed is
Daar is werkelijk alles voorzien voor de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken .
Ik ben de laatste 2 jaar bijna alle werelddelen afgereisd , dit is het beste wat ik tot hiertoe heb meegemaakt.
Ik ben daar verbleven gedurende 3 weken vorig jaar in november,doe de groeten aan gans het ontspannings team van RODGER uit Belgie
Rodger
hallo
super de dom rep ik zou zeker de dag tocht naar isla saona doen
gr iona
hoi
ook wy waren in november 2005 in iberostar punta cana
echt de moeite myn vriend reeds voor de derde keer
en de animtie is ook picobello
groetjes marianne
Heey…
Zijn er al weer nieuwe ervaringen?
Ik heb net geboekt voor de zomervakantie
dus vroeg me af of mensen er nog iets over te zeggen hebben.
Wij zijn 4 maal naar Iberostar geweest, de laatste maal was november 2007. Wij hadden telkens Iberostar Bavaro geboekt behalve de laatste maal. Toen hebben we gelogeerd in Iberostar Dominicana wat vergelijkbaar is met Iberostar Punta Cana.
Onze bevinding is dat wanneer je niet naar het prijskaartje moet kijken, je toch beter Iberostar Bavaro neemt. Maar let op: Iberostar Dominicana of Punta Cana is zeker niet slecht.
Toch is er een immens verschil qua bufetten tussen Iberostar Bavaro en Iberostar Dominicana. Het is ook handiger dat er een bar in het zwembad is van Iberostar Bavaro. Dat heb je niet in Iberostar Dominicana of Punta Cana. Het personeel vinden wij ook vriendelijker in Iberostar Bavaro.
Geen zin om mooie uitstappen te doen? Mail me maar, geef je wat meer uitleg dan.