Hallo beste lezer. Omdat ik een klein pakketje wil ontvangen vanuit Nederland wil ik vragen hoe dit het beste te doen is?
Tarief is niet het voornaamste maar wel dat het aankomt. Het betreft een nieuwe mastercard en een rabo-scanner dus niet groot maar wel erg belangrijk. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.
Geen idee hoe je het kan versturen maar er moet wel “enige” spoed op zitten. Las toevallig gisteren (toen kreeg ik de mijne binnen) dat je vanaf 12-03-2015 niet meer kunt inloggen met je random reader.
Je kunt het via verschillende diensten laten versturen, zoals bijvoorbeeld DHL en UPS en zelfs PostNL. DHL en UPS zijn prijzig, maar ze lijken me wel betrouwbaar. Via PostNL is het misschien meer een gok, maar ik heb wel positieve berichten erover gelezen. Ook een aantal negatieve berichten, dus hier moet je een afweging maken. Ik ga het nog even aan mijn man vragen, misschien weet hij er iets meer van. ![]()
Waar moet het pakket precies heen?
Benieuwd wanneer die van mij binnenkomt.
Als het goed is naar Krymsk (Krasnodar)
Dit bericht is in ieder geval niet correct omdat Rabo tot oktober bezig is met het verzenden van de scanners. Maar toch bedankt ik hoop hier snel uit te zijn.
Dan is het per persoon verschillend. In de brief die ik ontvangen heb staat letterlijk: “Houd er dan rekening mee dat u vanaf 12-03-2015 uw random reader niet meer kunt gebruiken.”
Was er vanuit gegaan dat ze met “u” niet mij persoonlijk bemoeien maar iedereen. Schijnbaar niet dus!
Zowaar een persoonlijke brief van de bank. Ha ha!
Wellicht wanneer je de scanner hebt ontvangen kun je de Random Reader nog maar een X periode (misschien een maandje) gebruiken. Ik heb zojuist ook gelezen dat het verzenden tot oktober 2015 zal zijn.
Ja ja! Mijn fout!
Wie rekent er nu tegenwoordig op een persoonlijke brief van de bank in plaats van een gestandaardiseerd iets.
:topic:
![]()
Ik ga even navraag doen over pakketjes naar Krasnodar.
Mijn man is van mening dat je het beste voor DHL kunt gaan. Betrouwbaar en snel.