pakket versturen naar Curacao per boot..

Hallo ik ben Saskia en ik vraag me af of iemand mij wat meer kan vertellen over het versturen van een pakket naar Curacao per boot… ik had er laatst iets over gelezen op een forum, dacht nu laat ik eens reageren, forum gesloten, site ook… ik wil in april een pakket versturen voor mijn vriend en voor ons huisje en heb begrepen dat dat heel duur is tenzij je het verstuurd per boot… maar goed waar moet ik dan zijn en wat zijn dan de kosten?

alvast bedankt,

saskia

Waarom zal je het per boot doen?

Met het vliegtuig kun je nagenoeg alles versturen.

Hallo Sjaak, allereerst bedankt voor de reactie. Ik had begrepen via een ander forum dat het verzenden van pakketten via het vliegtuig ontzettend duur is, ik wil graag voordat ik zelf naar Curacao kom het een en ander vooruit sturen zodat niet alles mee hoeft met de koffer… ik dacht aan kleding voor mijn man, van onszelf en wat spulletjes… nou hoorde ik dat je al gauw 100 euro kwijt bent… vandaar dat ik vroeg naar het verzenden per boot

groetjes saskia

Je kunt het wellicht even vrij bij de tnt?

Of mogelijk een extra koffer met het vliegtuig?

hoi, ik heb net maar besloten dat ik toch met 3 koffers ga, twee voor de kids en 1 voor mij, we mogen bijna 70 kilo mee met z’n drietjes en dan nog zo’n 45 kilo aan handbagage… nou dat is best veel dus dat moet goed komen met de extra dingetjes die ik wil meenemen… thanks voor de reactie