WIj zijn van plan om in Juli te emigreren naar Curacao, wie kan ons informeren over de kosten van een container. Een 20ft voor als we alleen de huisraad mee nemen of een 40ft als de auto ook mee gaat.
Misschien makkelijker om een transport bedrijf hierover een vrijblijvende offerte voor aan te vragen?
Je hebt een aantal bedrijven die container verzorgen tot aan curacao.
Wij zijn zelf met Kuiper in zee gegaan, omdat deze voor ons de goedkoopste was.
Je zal er nog wel een aantal hebben, maar dit weet ik zo niet uit mijn hoofd.
De prijzen liggen best wel ver uit elkaar, dus dan is het handiger om een aantal bedrijven aan te schrijven, en de voor jouw goedkoopste uit te kiezen.
Dankje met deze info ga ik aan de slag, ben jij ook naar Cuaracao verhuist?? Misschien dat je wat ervaringen met me wil delen.
hoi hoi, ik ga voor mijn huisraad waarschijnlijk gebruik maken van
Caribbean Koeriers en Shipping BV
Klompenmakerstraat 77
3194 DD Hoogvliet
tel: 010 494 55 99
GSM 06 5202 66 54
maar tevens ga ik een prijsopgaaf aanvragen bij de 2 bedrijven die ik in dit forum vermeld zag staan.
Hoi wij gaan ook in juli emigreren, naar Curacao!
Wij hebben allerlei container bedrijven aangeschreven etc…
Maar Alway,s kwam er het goedkoopste uit, en staat heel goed aangeschreven, vonden wij ook belangrijk!
Succes met alles…
Dag Sannie, heb je ook een volledige url misschien?
Kan het niet vinden…
Hoi wat bedoel je??
Hoor het wel…groetjes
Ben ook wel benieuwd, want ik ken Always ook niet namelijk.
Je moet ook wel eventjes kijken welk bedrijf je hier op Curacao aan neemt.
Vele bedrijven doen de transport tot aan curacao, en een ander bedrijf neemt het dan weer over.
Wij hebben zelf niet zn goede ervaring met “Interstero”.
En met “CMS” ging alles perfect, niets te klagen gehad ![]()
Hoi, ja dat begrijp ik.
Maar wij offerte, van hier vandaan, tot aan de voor deur in Curacao, met alles erop en eraan natuurlijk.
Maar hij is bekend op Curacao hoor, er zijn er verschillende, die deze hebben genomen,om inboedel, of dergelijke te verhuizen, vanuit nederderland, naar Curacao.
Dus vandaar…
Ben wel benieuwd welk bedrijf dat is, is wel interesant namelijk als er nog meer mensen zijn die hier naar toe willen emigreren? Hebben ze een breedere keuze, en als jij dan er straks ook tevreden mee bent ![]()
Heb je een web adres? kon niets vinden op internet? en ik ben er niet mee bekend.
Meyer doet vanuit nederland tot aan de voordeur hier op curacao, maar als je bv. met Kuyper in zee gaat, dan heb je hier nog een bedrijf die het voor de rest regelt. en dan heb je de keus welke curacaose moving bedrijf je wilt hebben.
Hoi hoi, klopt maar wij gaan met Alway,s dus verhuizen.
Dit bedrijf, doet het van deur, tot deur!
En voor een redelijke prijs, en wat ik begrepen heb via anderen, is deze goed!