Wie gaat verhuizen /emigreren naar Curacao

Wie gaat binnenkort verhuizen (vast/tijdelijk ) naar Curacao, en heeft nog wat ruimte over in hun container. Wij willen met de kosten delen .:stuck_out_tongue: :paranoid:

http://img.photobucket.com/albums/v80/jeepmania/DSC_0351.jpg

Hallo,
Ik vertrek 4 oktober! voor onbepaalde tijd…Op dit moment ben ik ook nog drukzoekende naar een woning! Maar dat valt toch niet mee vanuit NL. :disgust:
Voor studenten / stagiaires is er enorm veel aanbod, en betaalbaar. Maar voor de mensen die na hun studie daar hun geluk willen beproeven is het erg duur! Of je moet met 2 of meer zijn, dan kun je de kosten dus delen, zoals jullie zeggen. Met hoeveel zijn jullie dan? want met zijn 2en moet het jullie vast lukken! Heb veel gezien wat dan erg leuk is! Maar voor mij in mijn uppie…:crybaby:

over hoeveel spullen heb je het en wat is het ??
ik ga volgende week mijn container laden die heb ik namelijk gekocht en waar woon je in ned
ik weet nog niet of ik ruimte over hou maar laat me effe weten hoeveel het is

jamie stuur me nog even je tel nr via een pb mijn comp was gecrasht en ik had het bericht gedelete ik ga de ze week laden en dan weet ik meer of ik plek over heb

mag ik je vragen waar je je container had gekocht?Met welk schip en via welke haven gebeurt dat?mag ik informatie van u a.u.b.?Neem je een auto ook mee? Ben ook bezig met alles op een rij te zetten. Ben van plan volgend jaar te remigreren.

Ik wil ook voor onbepaalde tijd gaan en heel graag zou ik mijn auto meenemen. Weet iemand wat dat gaat kosten en waar je dat moet regelen???
Gr Aukje

via Allsways transport ( www. allwaystransport.nl) kan jij laten doen , de kosten zijn 1375 euro . Vervolgens moet jij ook invoer belasting betalen 27% van de waarde van de auto + 5% OB.
Misschien is het voordeliger om daar een auto te kopen . Wat is wijsheid ?
Suc6

HOi Tobias ik had een PB naar jouw gestuurd .

Hmm bedankt voor de info, geen goed idee nee. Maar die site doet het niet!!
Gr Aukje

Dit moet het zijn:http://www.allwaystransport.nl/index1.htm

Hallo daar,

Wij hebben een huis op Curacao en we wonen daar in de vakanties gezien ik hier een onderwijsbaan heb.
Wij willen wel graag spullen naar Curacao verhuizen, maar dit is niet heel erg veel.Dus een gezamelijk project zou voor ons ook fantastisch zijn. Graag delen we dus in de kosten. Laat me maar weten of het was is. Ik ben natuurlijk ongeloopfelijk jaloers dat jullie darr voor een hele lange tijd gaan wonen TOP!!! Het is daar geweldig we hebben daar nl al eens 3 en eeen half jaar gewoond.
Misschien kan ik jullie hier nog met het een en ander helpen. We hebben daar nl. een groot netwerk. Groetjes Josje