Ruimte in container aangeboden

Ik heb het al eens in een ander topic opgemerkt, doch zal het even apart vermelden.
Eind januari gaat er een winkel inrichting van mij naar Curacao. Het past echter niet in 1 container, het zal in 2 containers moeten. De 2e container zal echter niet vol zijn, er is globaal nog de helft over (ong. 24 m3).

Mocht iemand spullen naar Curacao willen vervoeren dan kan dit in deze container worden meegenomen. Je zou ook een auto kunnen vervoeren.

Qua kosten is het vrij simpel. Wanneer we elk een halve container hebben dan delen we de kosten en die zijn dan beduidend lager dan de vracht aan een verscheper of verhuizer aanbieden.

De container wordt geladen nabij Gorinchem, daar zou alles moeten worden aangeleverd.
Stuur mij even een PM als je belangstelling hebt.

Hoi… ik ben zeker geinteresseerd in spullen naar Curacao over te laten komen. Ik heb niet zo heel veel ruimte nodig… maar zit eventueel wel te denken om mijn auto over te laten komen (en dan zal 25m3 weer voldoende zijn…). Anders gaat het maar om een 5 tal dozen en een hangmat van Fatboy. Heb je een idee van de kosten? Dit zou ik graag willen weten, ook al ben je in je ruimte voorzien.

Je kan mij mailen op Janine97@hotmail.com.

Hoor graag je reactie!

Groetjes, janine