Paardrijden in Frankrijk half juli

Hallo,

In juli (vanaf de 17e) heb ik vrij. Ik zou dan graag op vakantie willen, en dan gaan paardrijden in Frankrijk.
Ik zoek hiervoor een reismaatje, die dit ook erg leuk lijkt.
Zelf ben ik een vrolijke meid van 26 jaar en kom uit de Zaanstreek.

De vakantie die ik op het oog heb is bij de Western Ranch du Haut-Languedoc.
Het arrangement bestaat uit 8 dagen. Per dag rijdt je 4 à 5 uur paard. Halverwege de week is er één rustdag die je naar eigen wens en behoefte kunt invullen.
Tijdens deze week komen alle aspecten van het echte ranch-leven aan bod. Je krijgt een eigen paard waarmee je avontuurlijke dagtrails rijdt en ook met een kudde koeien werkt.
Zo zijn er o.a. de onderdelen cutting & teampenning. en het drijven van een kudde koeien van het ene naar het andere weiland.

Je hoeft niet western te kunnen rijden, wel is het natuurlijk makkelijk dat je de basis gangen kent.
De prijs voor dit 8 daagse arrangement bedraagt 795 Euro per persoon… (incl maaltijden en tafelwijn) De minimum leeftijd voor deelneming is 16 jaar, en je mag niet zwaarder zijn dan 90 kilo.

Lijkt het jouw ook wat! stuur dan een berichtje :slight_smile:
Dan gaan we samen! :stuck_out_tongue:

hoi,

klinkt echt super! Heb lang paargereden maar de laatste jaren eigenlijk niet meer omdat ik ben gaan studeren in a’dam. Ik wil eigenlijk deze zomer gaan rondreizen in voornamelijk oost europa maar misschien dat ik toch nog voor iets anders kies…misschien wel paardrijden in Frankrijk…

Susanna

Hoi Susanne,
Misschien kunnen we dan samen gaan? :wink:
Het lijkt mij ook super namelijlk, maar zie het alleen niet zo zitten…
Laat je het anders nog even weten wat je gaat doen?

Groetjes Djoeke

Hoi Djoeke,
Laat nog horen wat ik uiteindelijk ga doen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar rondreizen maar ik ben ook een paardengek:)

gr Susanna

Iemand anders nog interesse? Ik hoop nog op een reactie!
Tot snel!

Deze oproep mag eraf/op slot, wegens wijziging van reis.