Hallo Allemaal,
Mijn planning wat om afgelopen zomer te gaan paardrijden in Frankrijk, ik had ook een reismaatje gevonden, maar die was kort voor vertrek afgehaakt…
Nu opnieuw zoek ik iemand die het leuk vindt om met mij mee te gaan. Echter ben ik wel van plan om te gaan, al is het alleen! Maar met z’n 2en is natuurlijk wel zo gezellig
Ik wil in mei of juni vertekken richting Narbonne. Hier in de buurt zit een western ranch waar ik minimaal 1 week (maximaal 2 weken) een arrangement wil gaan volgen. Zie de website voor meer uitleg: www.ranch.nl.
Een paar steek woorden: Western rijden, cattle drive, cutting en team penning, buiten ritten, genieten en vooral veel lol maken :teeth:
Lijkt het jouw ook wat? Stuur dan een emailtje (of voeg me toe aan je MSN)! Dan kletsen we verder, en als het klikt kunnen we samen gaan! [EMAIL=“xindunax@hotmail.com”]xindunax@hotmail.com
Kort wat over mezelf. Ben een vrolijke meid, van 26 (bijna 27) en woon in Noord Holland. Rij al een mooi tijdje paard, en sinds ongeveer één jaar western.
Voor het arrangement hoef je geen western te kunnen rijden, wel moet je de basis gangen beheersen.
Ik hoop tot snel!