Ik ben op zoek naar een leuke dame op samen te paardrijden in de Bourgogne :zon02: .
Prachtige natuur, slaapgelegenheid en paarden aanwezig.
Periode vanaf heden t/m in ieder geval de herfst.
Geen kosten, behalve natuurlijk je eten en drinken.
:dag:
Hi Ronfrance!
Ik (vr 25 jr) ben gek op paardrijden, ik rij al mijn hele leven, en met regelmaat lekker buiten door het bos/ strand. Zelf heb ik een KWPNer, ben gek de natuur en zou het fantastisch vinden om lekker in de France zon te rijden!! 
Wanneer wilde je gaan? Hoe lang wil je gaan? En waar ga je exact heen? En is er een website waar we de accomodatie en paarden kunnen zien?!..
Het lijkt me echt fantastisch om wat van je te horen! Wellicht kunnen we elkaar eens ontmoeten om vast samen een ritje te maken en te kijken of het klikt?
ik ben aimee, 25 (v) en ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is om te leren paardrijden??
Hoi,
Dit klinkt erg leuk. Maar dat hangt misschien ook van jouw leeftijd af, ik ben zelf 38.
Wat betreft rij ervaring, 30 jaar maar geen hoge dressuur of noemenswaardige wedstijdervaring, gewoon recreatief en zelf geleerd. Ik heb een Connemara en een KWPN x arabier gehad. De connemara is 38 geworden 2 zomers geleden en de ander geniet van haar oude dag.
Ik hou van paardrijden in de natuur omdat dat hier nooit kon (open polderland, in de berm langs de weg) en ben gek op bossen, heuvels, bergen, beekjes en kleine dorpjes! De gezelligheid van het authentieke.
Een leuke vakantie in het echte Frankrijk trekt mij meer dan het massatoerisme. Lijkt mij geweldig!
Ik hoop van je te horen,
Groetjes, linda