Hallo allemaal,
Zijn hier misschien mensen die houden van paardrijden en ook interesse hebben in een paardrijvakantie?
Mijn naam is Yvonne, ik ben 31 jaar oud en kom uit omgeving Rotterdam.
Ik ben zelf aan het nadenken voor een weekje paardrijden in Tunesië of een safari in het zuiden van Afrika. Zou leuk zijn als iemand hier ook interesse heeft en we samen kunnen gaan 
2 likes
Leuk plan! Bedoel je dan in Zuid-Afrika ook paardrijden of daar alleen op safari? En hoe oud ben je zelf? En heb je een voorkeur voor een bepaalde maand ofzo?
Er zijn ‘speciale’ paardrij vakanties, met name in zuid-Afrika, maar ook diverse in bijv. Kenia of Tanzania, ik dacht leuk om daar naar te kijken samen als mensen ook interesse hebben.
Ik heb nog geen periode in mijn hoofd, ik wilde eerst eens kijken of ik iemand, of meerdere mensen, kan vinden die het leuk lijkt om mee te gaan.
Heb inmiddels de tekst iets aangepast, maar ik ben 31 jaar en kom uit omgeving Rotterdam
1 like
Wat gaaf dat er speciale paardrij vakanties zijn, dat wist ik helemaal niet. En wordt dat dan georganiseerd door een organisatie in Nederland? Of ga je er gewoon heen en is het een soort kamp?