reisgenoten gez. voor ruiter trektocht

Reisgenoten gezocht voor een ruiter trektocht door de Tunesische Sahara.
Omdat de bagage wordt gedragen door dromedarissen, geleid door een bedouinengids zijn wandelaars eveneens van harte welkom.
Meerdere vertrekdata zijn mogelijk.
Het zou leuk zijn een klein groepje bij elkaar te krijgen. Er wordt geslapen onder een gezamenlijke Bedouinentent.
Inclusief vliegdagen is het een 8 daags arrangement, met de vlucht op Djerba.

hoi,

ik wist zelfs niet dat ze zulke vakanties hadden…
Maar zo’n kans kan ik zeker niet voorbij laten gaan. Ik ben dus Eva, 23 jaar, uit antwerpen. Ben volledig weg van paarden, rij al meerdere jaren. Niet in maneges meer, enkel nog buiten. Normaal iedere week in en rond erembodegem, tegen aalst samen met een vrouw van 43…maar zo nu en dan ook wel in de ardennen ofzo.

In een woestijn daarentegen heb ik nog nooit gereden en het lijkt me een hele ervaring om zo een stuk van een land te leren kennen.

Heb je al andere reacties gekregen? Wat zijn je juiste plannen en kan je jezelf misschien ook even voorstellen? Als je vragen hebt voor mij, just shoot!

groetjes,
Eva

Hallo Eva,

Paardrijden in de woestijn is waanzinnig leuk!
Ik ben al eerder op trektocht door de woestijn geweest en probeeer nu opnieuw een groep te vormen voor de maand mei met een datum tussen 11 en 28 mei.
Vliegen vanaf Brussel is trouwens gunstiger dan vliegen vanaf Amsterdam, er gaan meer vluchten en in die periode ook voordeliger.
In die periode gaan waarschijnlijk nog 2 reislustige jonge vrouwen mee, die verder doorreizen in Tunesie.
Ikzelf ben 42 en ben regelmatig in Douz Tunesie, ik ben bezig te emigreren.
Ik ben helemaal verkocht aan de berber paarden waarop wordt gereden. Pittig, erg lief van karakter en snel!

In Maart is er ook misschien een vertrekdatum.
Groetjes Wenda.

Hoi Eva!
Ik was benieuwd of je idd bent mee gegaan op deze trektocht, en je ervaringen! Het lijkt mij geweldig! Zou je een paar minuten hebben om over te vertellen?
Bedankt!
Al