Reispartner gezocht woestijn Sahara (Libie?)

Ik zoek iemand, of meerdere. om een echte reis door de woestijn te maken, bv een week door de duinen reizen, echt het leven in de woestijn beleven, zandduinen beklimmen, mooie foto’s maken.
Ik ben zelf in Libie geweest wat erg goed beviel en denk ik de mooiste woestijn heeft. We kunnen bijvoorbeeld in Ghat beginnen, de Acacus gebergte bezoeken, dan door de woestijn naar de Ubari Lakes, is erg mooi.
Ik zoek dus echt een reis door de woestijn. Helaas is er geen groepsreis die alleen naar de woestijn gaat, ze gaan allemaal ook andere steden bezoeken.
maar ik wil alleen woestijn. Als iemand een ander land weet kan dat ook.
Ik heb nog geen vast programma, wanneer, of waar, Het ligt eraan wie zin heeft om een reis door de woestijn te maken, aangezien het in je eentje te riskant is.

Hoi, op zich is het een heel leuk idee van jou. Ik ben al twee keer in Libie geweest, ook tussen de duinen. Geweldig!
De enigste bezwaar is tegen Libie in dezer tijden dat er nog steeds onveilig is, vooral in de woestijn. Ik weet niet of je de politiek over Libie volgt. Makkelijk om na te lezen op BBC, NRC onder andere.
Dus, nog even een paar jaar wachten met Libie.

groetjes;
Ibolya

Waarom niet door de woestijn van Tunesie want ook Tunesie is heel groot 5x Nederland en daar is het rustig en stabiel

Je kan met mij mee ergens okt-nov? is minder heet naar Tunesie want Tunesie heeft ook onmetelijke zandduinen en 3/4 is woestijn en 5x groter dan Nederland ik ga mewt mijn 4x4 nissan heb ervaring en zoek nog een reismaatje lijkt het je wat mail me dan dan vertel ik je de details

hallo, bedankt voor je bericht, heb net net gelezen, misschien te laat,heb je al iemand gevonden? alleen ik heb geen rijbewijs, kan niet zelf auto besturen.
En hoeveel zal het kosten per persoon? Laat me het horen als je nog iemand zoekt! bedankt.

hallo,bedankt voor je bericht, heb net net gelezen, misschien te laat,heb je al iemand gevonden? alleen ik heb geen rijbewijs, kan niet zelf auto besturen.
En hoeveel zal het kosten per persoon? Laat me het horen als je nog iemand zoekt! bedankt.

je mag rekenen op ca 2500 euro dit is op gedeelde kostenbasis reis ned tunis is ca 1000 euro incl Ferry ja en dan ca 500 euro p/w
mag ik je leeftijd weten ik ben52

Dag lezers,

Ik organiseer samen met de bedoeienen van de Muzeinstam op volledige non-profit basis al 17 jaar 11 en 6 daagse wandeltrektochten met kamelen door de woestijn Sinai. De Sinai is een bergwoestijn met zandduinen waar je niet doorheen hoeft te lopen. Deze woestijn heeft ongekende fantastische energie en daarom organiseer ik deze tochten om hiermee kennis te laten maken. De volgende trektochten zijn oktober a.s. Kijk op www.kieksinaiprojecten.nl voor de trektochten en op www.triadislevenskunstreizen.infovoor mijn achtergrond.
Ik ben ook te bereiken op email. sinaileven@gmail.com.
Ontvang een hartegroet van Ajo