Hallo daar:zon02:!
Mijn naam is Leanne, woon in Hilversum en ben 26 jaar oud! Halverwege december willen mijn vriend (27 jaar) en ik een mooie woestijnreis maken van èèn week in het zuiden van de Sinai woestijn. Natuurlijk het liefst per eigen kameel ;)!
Ik ken meerdere mensen die dit in het verleden hebben gedaan en heb super mooie verhalen gehoord. Het schijnt een geweldige once in a lifetime ervaring te zijn! Vooral de Sinai woestijn schijnt een prachtige woestijn te zijn met een geweldige verscheidenheid aan bijzondere landschappen.
Als fanatieke hobby fotografen zijn wij eigenlijk ook altijd opzoek naar extremen en avontuur. Dit jaar hebben wij een geweldige reis per husky slee gemaakt dwars door Lapland en heb ik afgelopen jaar mijn duikbrevet gehaald in Bonaire. Deze woestijnreis staat echter ook al een tijd op de bucketlist. Het bijzondere aan deze reis is dat je tussen de bedoeïenen leeft en onder de sterrenhemel slaapt.
Het lijkt ons super leuk om nieuwe mensen te leren kennen met wie wij deze reis en ervaring kunnen delen. Dus als het jou ook leuk lijkt, laat dan een berichtje achter!
Groetjes,
Leanne