Ik ben op zoek naar een paarden baan voor in de zomer (na-zomer) in het buitenland. Ervaring met lesgeven, buitenritten begeleiden, rijden, trainen en groomen in Nederland en buitenland. Ben 20 jaar en 3de jaars dier- en veehouderij afstudeerrichting paardenhouderij HBO studente.
Waar in het buitenland maakt niet uit! Als het maar buitenland is.
Ik heb wel mss iets voor je. Op het eiland Sark (Channel Islands, UK) vragen ze mensen als horse and carriage drivers. Kijk maar op http://www.anyworkanywhere.com, en dan zoeken op anywork bij United Kingdom. (dan een paar pagina’s verder klikken)of via onderstaande link als die het nog doet. Ik heb zelf in Sark gewerkt vorig jaar in een hotel, en heb ook contact gehad met mensen die dat werk deden. Je leidt dus mensen rond op het kleine eiland, en vertelt in het Engels wat er te doen valt enzo. Eigenlijk begint het werk al in april, maar het loopt door tot october. Kost in inwoning zijn als het goed is inbegrepen. Met visa heb je geen problemen, want het hoort natuurlijk bij de UK. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Als je de baan krijgt en je je afvraagt hoe je daar het beste komt, vraag me maar!
Hai ! In Australie kan je ook vrij veel baantjes vinden met paarden, het betaald niet super, maar je hebt vrij veel vrijheid en zo ie zo kost en inwoning.
Nadeel (maar ook voordeel) is alleen vaak dat de werkplekken ver van de grote steden zijn, waardoor je je “vrije” tijd altijd met dezelfde mensen doorbrengt en dus ook op hub aangewezen bent.
Hallo
Ik heb zelf op een ranch in noord spanje gewerkt, was echt heel gaaf, we begonnen s’morgens om 8 uur tot 2 en van 5 tot 9.
Je begleidt mensen door de bergen soms maak je ritten van 2 uur en soms van een hele dag!
Je krijgt kost en inwoning en een beetje salaris, maar het is een super ervaring!
Als je meer wilt weten mail me maar: Elles1981@hotmail.com