Paar korte vragen!

Hallo iedereen,

Ik heb hier en daar wat gelezen, maar ik weet niet waar ik het beste mijn vragen kan stellen. Ik ga namelijk binnenkort samen met een vriend richting Australië. Op zich hebben we vrij veel geregeld, alleen de belangrijkste dingen nog niet. Dit zijn het ticket en visum.

Ik heb vandaag beetje gezocht, en op zich kom je vrij ver met alles. Het eerste probleem is een visum. Deze is online aan te vragen, maar kan alleen met een creditcard. Klopt dat?
Ikzelf heb een wereldkaart van de ABN Amro, met een Maestro. Hier heb ik dus niet genoeg aan?

Heeft iemand overigens een exacte link van de aanvraag? Want er zijn er meerdere lijkt wel, maar wat is nou het beste? Zelf kwamen we hier op uit: http://www.immi.gov.au/e_visa/working-holiday.htm

Moet je, wil je het land binnenkomen, een creditcard hebben?

De laatste vraag is hoe jullie een ticket zouden boeken. Wij willen via London, we gaan sowieso zonder organisatie. We zullen daar genoeg mensen ontmoeten, organisatie kost alleen maar extra geld. Een enkeltje London en dan vanuit daar retour Australië, iemand die dat gedaan heeft?

Overigens staan hier onze plannen (voor degene die leuk vinden om te lezen):
http://daviidh.hyves.nl/blog/15632706/Backpacken_in_Australi/_Rqh/

Hoop dat dit topic hier geoorloofd is, of dat jullie me doorverwijzen?

Alvast bedankt,
David

hey weet je dat je ook kan kijken op de site van www.qantas.com en dan vliegen vanaf dusseldorf of frankfurt scheelt ook een hoop ik vlieg 11 januari voor 1250,- dus mss heb je daar wat aan
groetjes tamara

De url die jij hebt die klopt ik heb het zo ook aangevraagd.
Pas gedaan en je kunt inderdaad alleen met een creditcard betalen.

gr van Moira

Hoi, ze willen graag een retourticket zien als je daar rondreist, dat scheelt een hoop gedoe,
zelf hebben we nooit een creditcard voor dat soort dingen nodig gehad…
succes

Alles geregeld inmiddels, inderdaad via Qantas. Betaald etc ook gedaan!

Heb er zin in. =)

Wat jij zegt klopt niet helemaal je mag ook aantonen door middel van een bankafschrift uitdraai dat je genoeg geld op je bank heb staan. Wij hebben namelijk een enkele reis.
Dit staat ook gewoon op de website van de Australische overheid.

gr van Moira