Hallo, in Augustus ga ik naar Athene en het plan is om vanuit daar met de veerpont naar een paar eilanden te gaan. We willen o.a. naar Naxos, Paros en Santorini. Van mijn vorige bezoek aan Athene kan ik me herinneren dat je met een bus van het vliegveld naar de stad kan reizen. Weet iemand of ik deze vooraf kan reserveren vanuit Nederland? Er zou een veerpont naar de eilanden gaan, kan iemand mij vertellen in welke haven deze veerpont ligt en of ik hiervoor al een ticket moet boeken vooraf? Het leek ons leuk om op de bonnefooi te gaan, dus met backpack en daar te zoeken voor een hotel… Iemand hier ervaring mee? Of kunnen. We toch beter al een paar overnachtingen boeken voordat we dalijk op t strand slapen Groetjes Maud
Dank je wel voor de info hier kan ik iets mee! Groetjes Maud
Bedankt heb je misschien ook enig idee hoe ik van vliegveld naar haven kan reizen? Volgens mij rijden er bussen naar de stad maar ik kan de internetsite niet vinden van deze maatschappij. Groetjes
Heel erg bedankt! ik ga het verder uitzoeken!
Ik vind de deze site ook erg handig voor de veerboten in Griekenland!
Hè corne, dank je! Zal die site gaan checken! Groetjes Maud
succes maud,
Ik heb deze site ook gebruikt voor mijn overtocht, alleen heb ik wel besloten om daar te gaan boeken.
Ik kan mij voorstellen, dat er daar nog meer boten zijn en misschien wel goedkoper zijn.
De site is handig om te kijken of er wel boten gaan naar het eiland en hoe laat deze aankomt/vertrekt.
Er zijn meer handige site: deze bijv.
Je ziet in een overzicht, hoe lang de overtochten zijn.
verder kun je zien, hoe laat de boten verstrekken aankomen.
Hierop kun je reis plannen cq op afstemmen.
Welke nadelen zie jij?
Hier staat alle info bij elkaar van de rederijen. ipv dat je de rederijen apart gaat bekijken.
Het boeken is een ander verhaal. zover heb ik niet gekeken. Ik gebruikte de site voor info over vertrektijden, tijdsduur van de overtochten en de kosten.
Het boeken van een overtocht ga ik daar doen.
Die site is ook overzichtelijk inderdaad!