Hoi,
Wij gaan met een camper in juli de overtocht van Wellington naar Picton maken, maar willen dit nog niet vastleggen. Weten nog niet precies wanneer we daar zijn. Weet iemand hoe lang van te voren je dit moet boeken?
Alvast bedankt! gr. Bonnie
Hoi,
Wij gaan met een camper in juli de overtocht van Wellington naar Picton maken, maar willen dit nog niet vastleggen. Weten nog niet precies wanneer we daar zijn. Weet iemand hoe lang van te voren je dit moet boeken?
Alvast bedankt! gr. Bonnie
Hey Bonnie, ik heb elke keer de overtocht op voorhand geboekt. Als je via de camperverhuur je overtocht boekt kan het zelfs zijn dat je je camper in Welly inlevert en in Picton een nieuwe krijgt. Wij hadden dit een keer als we een auto huurden. Hoewel ik dus zelf nooit ‘Last Minute’ heb geboekt vond ik toch dat de ferry telkens goed vol stond. Misschien dat het in juli (winter) minder is?
Waarom wil je niet op voorhand boeken? Als je maar een paar weken in NZ bent zou ik het zien als een verplichting om op een bepaald moment naar het Zuidereiland te gaan. Anders riskeer je door al het moois te lang op het Noordereiland te blijven hangen ![]()
Groetjes.
PS: Dapper dat je wil kamperen in juli, het kan echt wel berekoud (lees: vorst en sneeuw) zijn in het zuiden.
Hoi Frederik,
Heel erg bedankt voor je antwoord, ik denk inderdaad dat op voorhand boeken het beste is!
We schuiven deze reis wel iets op naar volgend jaar en dan een paar maanden later. Inderdaad
ivm de weersomstandigheden! We zijn flink en dapper, maar het kan toch wel erg koud zijn hebben
we geinformeerd. Geeft niets, we gaan gewoon een jaartje later en boeken dan alsnog de ferry op voorhand.
Hartelijk dank voor je reactie Frederik!
groetjes
Komt goed Bonnie,
misschien vind je wel tips/inspiratie op onze blog van toen: anneliesfreek.wordpress.com
Veel plezier!
Bedankt Frederik! Ik ga jullie site bekijken!