Kosten ferry

Een vraagje: ik wil graag in januari/ februari met een kleine camper (2 berth hitop) reizen door nieuw zeeland.
ik vraag me af hoeveel een overtocht met de ferry (ongeveer) kost (incl. de camper en 2 personen).

interislander is de ferry maatschappij

klik op link en vul de gegevens in

Je hebt ook nog Blueridge, die is soms wat goedkoper

Hallo,

Wij gaan over 2 weken naar Nieuw Zeeland. Wij reizen met een camper. Wij beginnen bij het Zuidereiland en na ongeveer 3 weken willen wij oversteken naar het Noordeiland.

Wij vragen ons alleen af of het aan te raden is om de ferry overtocht nu al te boeken of dat dat in de maanden juli / augustus niet echt nodig is, i.v.m. laagseizoen?
Het nadeel van vooraf boeken is dat je zo vast zit aan een datum. Maar als het aan te raden is, dan lopen wij liever niet het risico door niet vooraf te boeken.

Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen / reacties.

Is het een eigen camper of huren jullie een camper?? Er zijn verhuurders waarbij je de camper inlevert voor je de boot op gaat en aan de overkant een andere camper krijgt. Dit scheelt natuurlijk in de kosten van de oversteek.

Nu al boeken en vast zitten aan een datum is natuurlijk wel een nadeel. Misschien kun je in Nieuw-zeeland 2 of 3 dagen van te voren boeken.

vtv boeken is volgens mij niet nodig
wij hebben januari 2011 2 dagen vtv geboekt via internet voor 4 persoons camper en er was nog volop keuze zelfs voor volgende dag
gr ab

Hallo,

Ik heb die boot 1 dag voor vertrek geboekt en de prijs was nog steeds zeer goed te doen dit zelfs in het hoogseizoen.