Het is bijna zover.nog 3,5 week en dan vertrekken wij naar nz. Nou hebben we alles geregeld zoals hoteloevrnachting en camper. Nou hebben we wel een planning in ons hoofd maar verder willen we niet iets vast leggen.
Maar nou is mijn vraag of het nodig is om de overtocht van te voren te boeken in november? Ook omdat we natuurlijk wel met de camper de boot op moeten.we willen het liefste niet de boot reserveren maar willen natuurlijk ook niet in wellington aankomen en dan horen dat de eerste dwgen de boot al vol zit.
Heeft iemand hier ervaring mee?? Want dan kan ik eventueel de boot alsnog resereven hier in nl.
Kijk eens- op bluebridge.co.nz
Wanneer je op een globaal geplande datum een boeking kan maken op verschillende tijdstippen lijkt mij het geen probleem om op de gok daar over te gaan. November was rustig toen wij er waren in 2009. Wij konden op de dag zelf nog het tijdstip wijzigen. December wordt drukker. Je kan de gok nemen in november. Anders kijken of je 2 dagen van te voren kan boeken voor de zekerheid.
Veel plezier daar.
Hallo
wij zijn vorig jaar januari overgegaan met camper
1 dag vtv geboekt en hadden nog diverse mogelijkheden bij interislander en toen toch geboekt bij bluebridge vanwege voor ons betere tijd van afvaart