Overstromingen Hoi An / Hue

Hi allen, afgelopen maanden heb ik aandachtig de verschillende topics op deze site gevolgd. Ben gister aangekomen in Vietnam en was van plan om volgende week (na Ha Long en SaPa). door te reizen naar Hue en Hoi An. Hoor echter slechte verhalen over het weer / overstromingen. Heeft iemand van jullie zicht op in hoeverre het vanaf eind volgende week begaanbaar is / zinvol is om er naar toe te gaan? Zag nu foto’s van mede reizigers dat de straten compleet blank staan… Ga zo op een tweedaagse trip en heb morgenavond pas weer I’net, alvast bedankt voor jullie reacties. Mijn opties zijn of Hue en hoi An skippen en ipv daarvan naar Phu Qoc te gaan, of eerst naar Ho Chi Minh en een week later naar Hue / Hoi An. Hoor graag van jullie, alvast bedankt!

Op het forum van tripadvisor en lonely planet staan volgens mij wat ervaringen van mensen die er wonen of zijn op dit moment.

Hoe was je trip naar Halong Bay?

Dank voor je bericht, dit geeft inderdaad een goed beeld van hoe reizigers het daar nu ervaren! Ha Long Bay was super! Temperatuur wel prima, oa wezen kayakken en gezwommen. Lucht was wel wat bewolkt, maar dat mocht de pret niet bederven. Nu door naar SaPa en vanuit daarna door naar Hue :slight_smile: