Overstappen op Jakarta naar Bali

Wij gaan in maart voor het eerst met Garuda naar Bali vliegen, nu vraag ik mij af of ik genoeg overstaptijd op Jakarta heb? Nu bijna 2 uur de tijd, maar is dat voldoende, nu je geen VOA nodig hebt etc gaat het hopelijk wat sneller dan bij aankomst op Bali zelf [emoji28]. Heeft iemand hier ervaring mee en handige tips?

Ja, genoeg tijd
Tips? Jazeker: er staan op dit forum meerdere draadjes over dit onderwerp. Ik zou zeggen neem eens een regenachtig moment de tijd om de draadjes door te lezen.

Nou druk gelezen, maar nog niet echt iets tegen gekomen op het forum over overstappen op Jakarta en hoe het daar gaat in de recente posts. Dus mocht iemand dit nog gedaan hebben dan lees ik daar graag over thx

Je overstap tijd is voldoende hoor. Aangezien je met Garuda vliegt zijn de risico’s ook niet zo groot, want stel dat je overstap tijd te weinig blijkt te zijn dan zal garuda je waarschijnlijk op de eerst volgende vlucht zetten.

Ik heb even op een willekeurige dag gekeken in maart 2016:

[ul]
[li]05:40[/li][li]07:15[/li][li]07:50[/li][li]09:35[/li][li]11:35[/li][li]13:10[/li][li]14:15[/li][li]14:55[/li][li]16:30[/li][li]17:05[/li][li]18:30[/li][li]20:00[/li][li]21:15[/li]
Aangezien Garuda minimaal 14 vluchten per dag heeft van Jakarta, naar Denpasar (bali) is er geen reden om je zorgen te maken.

Fijne vakantie alvast !
[/ul]

Kom net terug met garuda geen probleem voldoende tijd! Houd wel rekening ondanks dat je geen visum nodig hebt je toch de rij in moet voor de stempel duurt heel lang! Ondanks dat voldoende tijd !

Hey, bedankt voor jullie reacties. Dat in de rij staan was ik al bang voor idd. Hopelijk minder lang dan met de VOA en anders scheelt het in ieder geval veel geld haha. Maar we gaan met 2 kleine kids, dus dan wil ik liever niet hoeven te stressen enzo. Maar dit is al een geruststelling

Nee hoor. Het gaat helemaal goed komen en anders gewoon naar de bali van Garuda voor de eerstvolgende vlucht.

Veel plezier!