9 juli is het dan zover. Ik heb op het forum al wat langs zien komen over de overstap maar ik kon zo snel geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.
Is er iemand die de afgelopen maanden de overstap heeft gemaakt op Moskou Sheremetyevo met Aeroflot? Ik ben vooral geïnteresseerd hoe nou daadwerkelijk de overstap is tussen terminal f en d?
Aan de ene kant lees ik verhalen over een voetgangerspad die ons in de transit zone zou houden, maar aan de andere kant lees ik verhalen over shuttlebusjes.
Is er een ervaringsdeskundige die de overstap duidelijk kan verwoorden?
Wij zijn bezig me de zelfde vlucht te boeken (Hanoi?) De overstap is maar liefst 15 uur! Is dat een beetje te doen, kan je je een beetje vermaken op dat vliegveld? Ik heb nog niet heel veel reis ervaring, of teminste niet met zo’n lange tussenstop. De prijs is wel heel goed tegenover andere maatschappijen, dus daarom het proberen waard lijkt me!
wij gaan 21 juli via Moskou, wachttijd 2 a 3 uur. Als je de vluchtgegevens bekijkt en de plattegrond van het vliegveld dan kun je zien dat je alleen in het nieuwe gedeelte van het vliegveld aankomt en vertrekt en dan dus niet met busjes hoeft. Bovendien staat er ergens op het forum (ik weet niet meer waar) de hedendaagse ervaring en die lijkt goed.
China Airlines is in de periode dat wij willen gaan ruim 2 keer zo duur, dan de vlucht die we nu hebben uit gezocht (nog niet geboekt) En we zijn nu in 13,5 uur in Hanoi, dat is goed te doen lijkt me!
Evengoed bedankt voor de tip!