Overstap Londen Heathrow

Goedemiddag,

Ik ben bezig met het boeken van tickets, met BA naar Heathrow, aankomst 10.45, en met BA naar Tokyo om 11.45. Nu vind ik deze overstap wel erg kort, en ben benieuwd of dit wel haalbaar is? Ik ben zelf namelijk nooit op Heathrow geweest, dus ben niet echt bekend met de route zeg maar, of is er iemand die duidelijk aangeeft hoe je moet lopen?

De tickets worden aangeboden via Tripair, zijn jullie hier bekend mee? Wat is het voordeel om direct bij BA te boeken?

Bedankt alvast!

Groetjes,

Calo

Hoi Calo,

Is beslist te doen, BA doet vrijwel alles van terminal 5 en die is qua bordjes enzo echt even overzichtelijk als Schiphol. Alleen als er andere terminals in beeld zouden zijn met de shuttlebus of -trein enzo dan wordt Heathrow traag.
Als boeken bij BA zelf even goedkoop of goedkoper is vooral doen; boekingssites gebruiken we alleen soms wanneer die beduidend goedkoper zijn (en dat komt wel eens voor).

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hi Erik,

Dank voor je reactie, BA is op dit moment duurder dan de boekingssite. Weet jij of je via een boekingssite ook een stoel kan reserveren?

Groetjes,

Carlo

Hoi maar weer,

Nee sorry dat weet ik niet, dat wordt ff navragen :wink:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Dank je Erik, ondertussen tickets geboekt. Wij vliegen niet via Londen maar Frankfurt :slight_smile: