We gaan in maart met 2 kleine kinderen naar Marrakech.
We willen in de medina slapen, in de buurt van djemaa el fna.
Omdat het in maart s’nacht nog koud kan zijn, willen we graag een betaalbare overnachtingsplaats, waar indien nodig verwarming is.
We zijn al enkele keren in Marrakech geweest, maar nemen nu kleine kinderen mee.
Er zijn genoeg appartementen in de buurt met airco, die je eventueel op een warme stand kunt zetten. Er zijn bijna geen hotels/appartementen met een verwarming. Heel misschien met een kachel, maar dat was het dan.
Misschien namen van overnachtingsmogelijkheden in de medina. Op wandelafstand van Djemaa el fna. Is er in maart veel kans op slecht, nat weer? Ben bang dat we doorweekt raken, en amper opdrogen.
Er zijn daar altijd mensen die appartementen aanbieden, op 2-3 minuten loopafstand van Djemaa el fna. Een naam ken ik zo niet uit mijn hoofd. Het zijn appartementen van ongeveer 40-50 euro per nacht.
Op www.myresidencemarrakech.com heb ik een simpele appartement geboekt waar een airco en verwarming te vinden was. Verder is Riad Omar ook een aanrader omdat het een minuut van de bekende Jemma el fna plein is verwijdert en de medina.